beantwoord

Waar is mijn email?

  • 26 October 2023
  • 7 reacties
  • 300 x bekeken

We hadden zgn 7 maanden de tijd om het oude tele2 email-adres om te zetten, maar sinds maandagavond kan ik niet meer bij mijn post en adressen

Alles geblokkeerd, zonder waarschuwing, behalve die ene mail in september, dat het zou gaan stoppen….

Wie heeft hier nog meer last van?

 

icon

Beste antwoord door eric 30 October 2023, 07:37

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Hier precies hetzelfde. 2 Tele2 accounts werken sinds 2 dagen niet meer. Inloggen op Webmail Tele2 gaat ook niet meer, terwijl ik nog 5 maanden tijd heb om het om te zetten! 
Ik hoor graag een oplossing. 
Gr Anton.

Reputatie 7
Badge +12

Zijn deze email accounts nog gekoppeld aan een Tele2 vast internet abonnement? Want anders kan het adres verdwenen zijn 6 maanden na het beëindigen van het abonnement. 

Beste Eric. 
Ik kreeg deze mail: 

Beste…....

Je bent al een tijd klant van Tele2 voor thuis. Bij je Tele2 abonnement heb je het gratis e‑mailadres: xxxxxxxxxxx Het is goed om te weten dat een tijdje terug onze e‑maildiensten zijn overgenomen door Zonnet. Zonnet biedt e‑maildiensten, hosting en domeinnamen aan. Door deze overname gaat er iets veranderen.

Je e‑mail stopt per 10 maart 2024, behalve als je actie onderneemt
Doe je niets, dan kun je na deze datum geen nieuwe e‑mails meer ontvangen of verzenden met dit e‑mailadres. Dat betekent dat je een ander e‑mailadres moet gebruiken. Je kunt vanaf dan niet meer inloggen in je mailbox.

Heb je meerdere e‑mailadressen? Dan stoppen deze ook. De reden voor het stopzetten is dat onze e‑maildiensten maar door een beperkt aantal klanten wordt gebruikt en we het hierdoor niet meer technisch kunnen ondersteunen.    
 

Tot zover het bericht van Tele2…….. 

24 Maart 2024 duurt nog wel even, vandaar mijn verbazing! 
Ben benieuwd. 
Groet, 

Anton. 
 

 

Ik bedoel natuurlijk 10 Maart 2024 😉 

Ben al klant vanaf 2006, en in Maart 2023 kreeg ik een nieuw thuis-Abo aangeboden, ook weer van Tele2, internet-tv-vast bellen. 
Groetjes, 

Anton. 

Oja, bij het afsluiten van het nieuwe Abo nog specifiek gevraagd of er geen problemen zouden komen met bijvoorbeeld e-Mail adressen in verband met een medische noodzakelijkheid werd mij gegarandeerd dat alles gewoon bleef door lopen. Dus niet…..! 
En dat het omgezet moet worden is verder geen probleem (zie Mail Tele2), maar plotseling stoppen geeft nu hele grote problemen. 
Groet, 

Anton. 

Reputatie 7
Badge +12

Voor directe klantenservice kun je het beste bellen.  Je praat hier met andere klanten over Tele2 thuis. Ik heb dit al eerder aan zien komen, dit is altijd een uitdaging bij provider gebonden emailadressen. Deze gebruiken het als lockin. 

Mijn advies is dus, maak z.s.m. een onafhankelijk email adres aan bij b.v. Gmail of Outlook. Begin dan eerst met de belangrijkste accounts/contact personen dit nieuwe adres door te geven.  Want je hebt geen idee wanneer je Tele2 email weer in de lucht komt.

Hoi Eric. 
Resultaat van het telefoontje:

De eMailadressen zijn blijvend verwijderd en niet meer terug te halen! 
Blijft toch vreemd zo zonder waarschuwing……. 
Bedankt en groet, 

Anton. 

 

Reageer