beantwoord

Problemen webmail c.q. email

  • 24 October 2023
  • 3 reacties
  • 59 x bekeken

Mijn email-adres eindigt op zonnet.nl en ik kan “gewoon” mijn webmail openen en er komt mail binnen op mijn mai app van mij  iPad.

Echter mijn partners email-adres eindigt op tele2.nl. De webmail kan niet worden geopend en mails komen niet binnen op de mail app van de iPad.

Er wordt op de webmail van Tele 2 aangegeve , dat er heden, 24 oktober,  geen sprake is van een storing. Hoe kan dit??

Groeten,

Ron

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 30 October 2023, 13:49

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Ron, neem direct even contact op met mijn collega's op 020-7544444. Ik heb zelf geen toegang tot onze mailsystemen, anders had ik het graag zelf voor je opgepakt. Mijn collega's kunnen dit wel. Laat je het me weten of ze je hebben kunnen helpen?

Het e-mailadres eindigende op tele2.nl blijkt nu van de ene dag op de andere opgeheven te zijn.

ik zou hier over enkele maanden geleden een mailtje hebben ontvangen. Dit is echter pertinent niet het geval.

Reputatie 7
Badge +12

Voor directe klantenservice kun je het beste bellen. Je praat hier met andere klanten over Tele2 thuis. Ik heb dit al eerder aan zien komen, dit is altijd een uitdaging bij provider gebonden emailadressen. 

Mijn advies is dus, maak z.s.m. een onafhankelijk email adres aan bij b.v. Gmail of Outlook. Begin dan eerst met de belangrijkste accounts/contact personen dit nieuwe adres door te geven. Want je hebt geen idee of en wanneer je Tele2 email weer in de lucht komt

Reageer