beantwoord

Hoe gebruik ik de Tele2 Community

  • 18 September 2023
  • 12 reacties
  • 99 x bekeken

Ik ben hierheen verwezen vanaf de Odido-Community, i.v.m. installatieprobleem van mijn ZTE-modem.

icon

Beste antwoord door Otto ter Haar 19 September 2023, 11:33

Bekijk origineel bericht

12 reacties

Stel je vraag hier, met een duidelijke omschrijving.

Wacht tot een moderator of een van de andere klanten een oplossing heeft.

 

Ter bespoediging hieronder de tekst uit de Odido post:

1 september 2023 belde ik Tele2 wegens een gebrek aan mijn Davolink modem. De klantenservice belooft mij een nieuwe modem wat het probleem zou oplossen.

5 september ontvang ik een Comtrend modem. Deze installeer ik. Het werkt korte tijd, hapert en stopt er mee: geen internetverbinding meer en geen telefonie. Herstarten of resetten helpt niet. Afspraak met monteur van Guidion.

10 september. Monteur van Guidion komt langs. Hij constateert dat de modem niet goed is. We zetten de Davolink modem terug, zodat ik weer kan bellen en internetten. Ik krijg een nieuwe modem.

14 september. Ik ontvang een ZTE modem, installeer hem, maar krijg geen internetverbinding. Ik bel klantenservice. We resetten en herstarten modem, maar dat helpt niet. Klantenservice logt op afstand in op mijn ZTE modem en concludeert dat de modem niet goed geconfigureerd is. Technische dienst is niet te bereiken. Ik zeg dat ik daar niet op kan wachten en de Davolink weer terug moet zetten voor bellen en internet. Wanneer de technische dienst de ZTE modem op afstand wil configureren kunnen ze me bellen en dan zet ik de ZTE voor ze terug.

16 september Ik krijg een mail van Tele2:

Vandaag gaat je nieuwe abonnement in. Daar ga je vast veel plezier van hebben!

Installatie

Vanaf nu kun je de apparatuur aansluiten. Gebruik hiervoor de handleiding bij je installatiepakket.

17 september. Ik herinstalleer de ZTE modem. Het werkt echter nog steeds niet.

Dit duurt veel te lang.

Otto ter Haar

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Otto ter Haar van harte welkom op de Tele2 Thuis Community! Hier gaan we je bij helpen. @WhTurner heeft je vraag al in de reacties gezet, wat handig - super fijn! 

@Floor109 Zou jij Otto hierbij kunnen helpen? 😊

Ik heb 18 september gebeld met de klantenservice. Ik begreep daarvan dat er iets aangepast zou moeten worden in de wijkcentrale voor mijn ZTE-modem. Daar stond 5 werkdagen voor.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Otto, bedankt voor de extra informatie! Dan hoop ik dat dit héél binnenkort is opgelost. Houd je ons op de hoogte?

Ik heb gisteravond en vanochtend weer gebeld met klantenservice Tele2, maar het is nog niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Otto, niet leuk dat het nog niet is opgelost! Zou je voor mij je Tele2 Thuis klantnummer in je profiel willen zetten? Dan vraag ik mijn collega ernaar te kijken! 😄

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Otto, bedankt voor het aanvullen van je profiel! Mijn collega heeft direct meegekeken en er staat momenteel al een ticket voor je klaar. Het is voor nu even afwachten totdat deze wordt opgepakt. Ik hoop dat dit spoedig gebeurd! 

We zijn nu drie weken later en ik heb nog niets gehoord. Ik heb nu ruim een maand een ZTE Modem in huis die niet werkt.

Reputatie 7
Badge +12

Voor directe klantenservice kun je het beste Tele2 thuis even bellen op 0207544444.

Beste Eric, zoals je hierboven in mijn bijdrage van 22 september 2023 kunt lezen heb ik die klantenservice al verscheidene keren gebeld. Ze doen niets!

Het ligt aan mijn abonnement. De ZTE Modem is voor een VDSL abonnement. 65 klanten hebben hetzelfde probleem. Er is nog geen oplossing voor gevonden.

Reageer