beantwoord

Internet rood lampje

  • 14 October 2023
  • 3 reacties
  • 172 x bekeken

Hallo kan iemand mij AUB helpen

ik heb een zte tele2 modem sinds een week, alles deed het maar nu niet meer. 
internet geeft aan rood lampje en gaat dan weer uit en na paar minuten weer rood lampje.

wifi en powerknop geeft gewoon groene lampje aan

l1 en l2 ofzo knipperen groen

ik heb reset gedaan 2 keer, stekker eruit getrokken, aan uit gezet via de modem, kabels gecheckt maar niks werkt. 
 

wat moet ik nu doen, ik heb nu geen wifi internet en tv

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 17 October 2023, 09:19

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Melissa, welkom op de Community! Niet fijn dat je steeds een rood lampje krijgt. Dit gaan we oplossen. Ik kan zelf niet in onze Thuis-systemen, anders had ik je graag direct zelf geholpen. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's van de klantenservice? Je kunt ze bereiken op 020-7544444. Dit is momenteel de snelste manier om geholpen te worden met je Thuis-abonnement. Hier op de Community krijg ik hulp van een collega die wel in de thuis-systemen kan, maar hij zit in zijn vrije tijd op de Community, waardoor het iets langer kan duren voordat hij reageert. Laat je het ons weten of je nog hulp nodig hebt? Ik heb mijn collega in ieder geval al gevraagd of hij vandaag tijd heeft om te helpen!

 

Hi Melissa, welkom op de Community! Niet fijn dat je steeds een rood lampje krijgt. Dit gaan we oplossen. Ik kan zelf niet in onze Thuis-systemen, anders had ik je graag direct zelf geholpen. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's van de klantenservice? Je kunt ze bereiken op 020-7544444. Dit is momenteel de snelste manier om geholpen te worden met je Thuis-abonnement. Hier op de Community krijg ik hulp van een collega die wel in de thuis-systemen kan, maar hij zit in zijn vrije tijd op de Community, waardoor het iets langer kan duren voordat hij reageert. Laat je het ons weten of je nog hulp nodig hebt? Ik heb mijn collega in ieder geval al gevraagd of hij vandaag tijd heeft om te helpen!


 

heey dankje. Het is wel al opgelost nu maar ik heb wel paar andere vragen.

 

1: klopt het dat ik telkens 3 uur moet wachten voordat er weer internet is als je de stekker eruit trekt?? Soms hebben wij nogal last van storing of de tv die het raar doet en dan moeten we het rode knopje indrukken van de verlengssnoer weetje wel. Als ik dat weer aanzet dan deed voorheen de tv, wifi, internet enzo het weer binnen 10 minuten. Nu moet ik blijkbaar 3 uur wachten voordat de zte modem van jullie het weer doet.. dus 3 uur lang geen tv en internet ben ik achter gekomen.

 

vraag 2: ik heb de wifi op mijn telefoon gekoppeld, de 5g variant ipv 2.4g. Maar het is nog steeds waanzinnig sloom dat ik meerendeels op telefoon abonnement 5g zit dan op wifi🥲🥲 heeft dat een reden?

 

groetjes Melissa

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Melissa, sorry voor de late reactie! Dat zijn twee goede vragen. Het zou zeker niet 3 uur moeten duren voordat het modem het weer doet. Bel direct even met 020-7544444. Zij kunnen waar nodig een nieuw modem opsturen of een monteur langs laten komen om dit op te lossen.

Over je tweede vraag, dit klinkt ook niet zoals het zou moeten. Wellicht is er iets wat de verbinding tegenhoudt, maar het hier ook zeker aan de wifi-verbinding/het modem liggen. 

Wellicht kan @Floor109 je hierbij helpen. Het kan even duren, voordat je reactie krijgt, omdat het op zijn eigen afdeling druk is. Hij zit namelijk in zijn vrije tijd op de Community om klanten te helpen. De snelste manier is om daarom even te bellen met onze collega's op 020-7544444. Ze staan voor je klaar! 

Reageer