Afgelopen week heb ik 1 dag de stekker uit de Tele2-modem getrokken.
Vervolgens heb ik sinds 5 dagen geen internet verbinding.
Het DSL lampje brand aan/uit, de WLAN en POWER lampjes branden wel normaal.
Ik heb eerst allerlei informatie opgezocht over het probleem,maar geen van de oplossingen werkt.
Af en toe hebben we dit,maar naar enkele dagen hebben we weer verbinding, nu alleen niet.
Op mijn mobiel krijg ik de melding 'Verbonden met apparaat. Kan geen internet bieden'.'
Ik heb al gebeld en e-mails gestuurd,maar heb vooralsnog geen antwoord of internet (waar ik wel voor betaal).
Vanmorgen heb ik het Odido platform geprobeert,maar aangezien het om thuis internet gaat met een Tele2 modem , werdt ik terugverwezen naar dit platform.
Moet ik een nieuwe modem aanvragen of is er iets misgegaan tijdens de overgang van Tele2 naar Odido?Welke nummer moet ik nu bellen Odido of wat anders?