beantwoord

DSL Lampje Tele 2 Modem werkt niet na aan/uitzetten

  • 14 October 2023
  • 4 reacties
  • 61 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Afgelopen week heb ik 1 dag de stekker uit de Tele2-modem getrokken.

 

Vervolgens heb ik sinds 5 dagen geen internet verbinding.

 

Het DSL lampje brand aan/uit, de WLAN en POWER lampjes branden wel normaal.

Ik heb eerst allerlei informatie opgezocht over het probleem,maar geen van de oplossingen werkt.

 

Af en toe hebben we dit,maar naar enkele dagen hebben we weer verbinding, nu alleen niet.

Op mijn mobiel krijg ik de melding 'Verbonden met apparaat. Kan geen internet bieden'.'

 

Ik heb al gebeld en e-mails gestuurd,maar heb vooralsnog geen antwoord of internet (waar ik wel voor betaal).

Vanmorgen heb ik het Odido platform geprobeert,maar aangezien het om thuis internet gaat met een Tele2 modem , werdt ik terugverwezen naar dit platform.

Moet ik een nieuwe modem aanvragen of is er iets misgegaan tijdens de overgang van Tele2 naar Odido?Welke nummer moet ik nu bellen Odido of wat anders?

icon

Beste antwoord door eric 14 October 2023, 18:01

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het klantenservice nummer van Tele2 thuis zou niet veranderd moeten zijn. Je kunt ze tijdens kantooruren dan bellen op 020754 4444. Laat ze een ticket maken voor de technische dienst als ze het zelf met je aan de telefoon niet kunnen oplossen.

Merci, ga ik dat proberen. 

 

Bedankt voor alle hulp👍👍

ps ik heb deze modem sinds 2015. Is het mogelijk dat de modem veroudert is en kan ik dan eventueel een nieuwe krijgen?

Reputatie 7
Badge +12

Hi Lebaa, dat is zeker een mogelijkheid! Heb je mijn collega's van de klantenservice inmiddels gesproken? Zij kunnen namelijk ook direct met je meekijken of er een nieuw modem naar je moet worden opgestuurd. Houd je ons op de hoogte? Ik hoop dat het snel (of inmiddels) voor je is opgelost!

Reageer