Skip to main content
beantwoord

Klantenservice onbereikbaar

  • 26 september 2023
  • 3 reacties
  • 140 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Ik sta inmiddels langer dan een uur in de wachtrij aan de telefoon om mijn internet abonnement op te zeggen…

Kan ik iemand van de klantenservice spreken via deze chat?

Beste antwoord door tbajic

Hoi Marciano,

 

Bedankt voor je reactie! Vanochtend vroeg om 09:00 stipt heb ik nog een keer geprobeerd te bellen en meteen een medewerker aan de lijn gekregen. Het is dus inmiddels opgelost!

Misschien een tip dus voor andere klanten; de beste kans om de klantenservice te bereiken is direct bij openingstijd.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hi @tbajic, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je al zo lang in de wacht staat. Het is momenteel erg druk, maar de snelste manier om je abonnement op te zeggen is inderdaad telefonisch (020-7544444). Wellicht dat @Floor109 je hierbij kan helpen Houd er rekening mee dat hij in zijn vrije tijd op de Community helpt, dus het kan even duren, voordat hij reageert. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's?


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 2 oktober 2023

Hoi Marciano,

 

Bedankt voor je reactie! Vanochtend vroeg om 09:00 stipt heb ik nog een keer geprobeerd te bellen en meteen een medewerker aan de lijn gekregen. Het is dus inmiddels opgelost!

Misschien een tip dus voor andere klanten; de beste kans om de klantenservice te bereiken is direct bij openingstijd.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hi Tbajic, uiteraard graag gedaan! Superfijn dat je inmiddels een collega hebt gesproken en dat het is opgelost. Bedankt voor het laten weten en voor je tip voor andere klanten.

Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 😊