beantwoord

Adapter stuk

  • 29 September 2023
  • 9 reacties
  • 71 x bekeken

Hallo, mijn adapter van het modem is stuk. Kunt u kosteloos een nieuwe sturen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 2 October 2023, 11:17

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Lindensteijn, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je adapter stuk is, dat gaan we fixen. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's? Zo niet, zet dan even je klantnummer in je profiel. Laat je het me weten zodra je klantnummer in je profiel staat? Dan kijk ik direct of ik dit met een collega voor je kan regelen! 😄

Hi Lindensteijn, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je adapter stuk is, dat gaan we fixen. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's? Zo niet, zet dan even je klantnummer in je profiel. Laat je het me weten zodra je klantnummer in je profiel staat? Dan kijk ik direct of ik dit met een collega voor je kan regelen! 😄

Hallo Marciano, Ik heb werkelijk geen idee wat mijn klantnummer is. Ik kan al jaren niet meer inloggen omdat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoorden kwijt ben. Dit heb ik al eens opgevraagd, maar op de één of andere manier heb ik dat nooit gekregen. 

 

Je klantnummer staat op je factuur:

 

Dat begrijp ik uiteraard. Maar de factuur komt per mail die ik dus niet kan openen omdat ik gebruikersnaam en wachtwoord kwijt ben.

 

Ik heb wel een nummer gevonden uit een ver verleden in een andere e-mail.

Misschien is dat het? B0002112655

@WhTurner en @Marciano van Tele2 We zijn inmiddels 5 dagen verder en ik heb nog steeds geen adapter gekregen en ook geen antwoord meer op mijn laatste bericht.

Reputatie 7
Badge +12

Hi, fijn dat je je klantnummer hebt gevonden. Ik heb mijn collega meteen gevraagd om een adapter naar je te sturen. Deze komt er binnenkort aan! Laat je het ons weten als je hem hebt ontvangen?

Reputatie 6
Badge +7

Hallo, ik kan met die klantnummer alleen een oud abonnement vinden. Ben je verhuisd? Zou je me een privébericht kunnen sturen met je huidige postcode en huisnummer, dan kijk ik direct voor je.

@Marciano van Tele2 ik heb nog geen adapter mogen ontvangen tot nu toe. Kunt u nakijken of deze wel is verstuurd?

Reputatie 7
Badge +12

Hi, ik begreep van mijn collega dat jouw klantnummer gekoppeld staat aan een oud en opgezegd abonnement. Een abonnement dat opgezegd is op 29/12/2022. Had je @Floor109 al een privébericht gestuurd met je huidige postcode + huisnummer? Dan kan hij je hierbij helpen, zie zijn vorige reactie! 😄

Reageer