beantwoord

Modem defect

  • 1 October 2023
  • 5 reacties
  • 63 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Modem en/of adapter is sinds gisteren 'dood' 

Reageert nergens meer op.

Gelieve een nieuwe toe te sturen.

Bvd

icon

Beste antwoord door Floor109 2 October 2023, 13:01

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @MJ8, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je modem en/of adapter stuk is. Dit gaan we fixen. Ik heb zelf geen toegang tot onze Thuis-systemen, dus ik kijk direct even of ik dit met een collega voor je kan regelen en dan kom ik bij je terug! 😊

Reputatie 6
Badge +7

Hoi! Ik zie inderdaad geen verbinding meer sinds zaterdag ~17:00, dus ik heb je een nieuw modem gestuurd. Dit zal een nieuwer model zijn dan de vorige, het ZTE modem. De aansluitingen aan de achterkant zien er hetzelfde uit, dus ik hoop dat je er uit komt met het installeren.

Zoniet heb je hier een handleiding: https://assets.tele2.nl/e2229de988/zte-modem-handleiding-internetbellen.pdf

Ok, super bedankt @Floor109 ! Weet je wanneer het geleverd gaan worden en door welke bezorgdienst? Of zal ik nog een track & trace code hiervoor per mail ontvangen?

Alvast bedankt!

Ivm vakantie hebben we het nieuwe modem pas later kunnen installeren. Er waren wat installatie problemen, maar ondertussen opgelost en gelukt met de installatie. Het oude modem zal ik morgen via post nl retourneren 

Reputatie 7
Badge +12

Hi MJ, super fijn dat het is gelukt met de installatie! Heerlijk, vakantie is veel belangrijker en ik hoop dat je ervan hebt genoten. Wel goed dat je het oude modem niet bent vergeten! 😄

Reageer