Modem en/of adapter is sinds gisteren 'dood'
Reageert nergens meer op.
Gelieve een nieuwe toe te sturen.
Bvd
Beste antwoord door Floor109
Bekijk origineel berichtModem en/of adapter is sinds gisteren 'dood'
Reageert nergens meer op.
Gelieve een nieuwe toe te sturen.
Bvd
Beste antwoord door Floor109
Bekijk origineel berichtHi
Hoi! Ik zie inderdaad geen verbinding meer sinds zaterdag ~17:00, dus ik heb je een nieuw modem gestuurd. Dit zal een nieuwer model zijn dan de vorige, het ZTE modem. De aansluitingen aan de achterkant zien er hetzelfde uit, dus ik hoop dat je er uit komt met het installeren.
Zoniet heb je hier een handleiding: https://assets.tele2.nl/e2229de988/zte-modem-handleiding-internetbellen.pdf
Ok, super bedankt
Alvast bedankt!
Ivm vakantie hebben we het nieuwe modem pas later kunnen installeren. Er waren wat installatie problemen, maar ondertussen opgelost en gelukt met de installatie. Het oude modem zal ik morgen via post nl retourneren
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.