Wel verbonden geen internet of tv of vaste lijn

  • 22 October 2023
  • 1 reactie
  • 78 x bekeken

Goedemorgen,

Ik heb al week lang last van internet die zomaar wegvalt en aangeeft wel verbonden maar geen internet in de middag of middernacht.

Nu heb ik geen internet of tv of telefonie sinds 18:00 uur ongeveer tot heden geen internet.

Modem heb al 10x uit en aangezet. 

kabels heb uitgehaald en weer aangesloten niks werkt.

Hierdoor heb ik mij mobiel abonnement moeten veranderen om iedereen thuis toegang tot internet te geven.

Graag spoedig reactie.

Ik kan jullie niet bellen of mailen moet echt tot maandag hiermee wachten.

 

Ik kon niet op mij tele2 inloggen alleen op odido app voor mobiele telefoon en ik kon ook niet bij odido mij vaste telefoon en internet tv toevoegen.

 

Mey vriendelijke groet,

 

Alisa 

eric 6 maanden geleden

Tele2 thuis is niet veranderd naar Odido. Je kan voor het aanmaken van een storing ticket het beste morgen de telefonische klantenservice bellen,  020-7544444.

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 thuis is niet veranderd naar Odido. Je kan voor het aanmaken van een storing ticket het beste morgen de telefonische klantenservice bellen,  020-7544444.

Reageer