De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
Geachte Tele2,Ik heb 2 weken geleden een schriftelijke aanvraag opgestuurd en zou daar binnen 5 werkdagen een reactie ontvangen helaas is dit 2 weken later nog niet het geval. Daardoor kan ik nog geen mobiele abonnement afsluiten wat voor een hoop frustratie zorgt. Ik heb er meerdere malen telefonisch contact over gehad en daar komen ze er ook niet uit. zou u het kunnen nagaan en hier aub op terug kunnen komen. alvast bedankt. Karima
Hallo heb vandaag mijn abonnement verlengd, maar heb geen mail ontvangen Van mijn nieuwe contract.En mijn huidige abonnement loopt af op 2-4-2021, maar als im inlog op tele 2 zie ik dat mijn nieuwe abonnement eindigt ergens in juli 2023 wat heel vreemd is en mijn toestelkrediet gaat ook pas in ergens in juli 2021.
Beste, ik heb ongeveer een uur geleden een iPhone 12 besteld en betaald met abbonement bij Tele2 alleen heb ik geen bevestigsmail ontvangen. Ook niet in de spam. Wat kan ik doen?groeten,
Op 24-01 heb ik een bestelling geplaats bij jullie maar uiteindelijk moest de bestelling geannuleerd worden omdat er iets fout was gegaan dit is nu al langer dan een maand geleden. Nadat de bestelling is geannuleerd werd mij vertelt dat het geld binnen 2 week terug werd gestort echter was dit niet het geval. Weer gebeld met klantenserivce zeiden ze dat er een fout was prima dacht ik maar echter weer naar 2 weken nog steeds niks ontvangen en telkens als ik de klantenservice bel blijven ze het zelfde zeggen dit kan toch niet langer zo naar langer dan een maand nog steeds geen geld terug. Wanneer krijg ik nou mijn geld terug ? anders ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen!
op 25.12.2020 bestelde ik een iphone 12 pro max die ik op 09.01.2021 moest ontvangen. koerier Ik werd de levering van de telefoon geweigerd. Het kon niet aan mij worden overhandigd met een rijbewijs, ik kreeg te horen dat de bestelling geanimeerd zou zijn en dat ik mijn aanbetaling binnen 14 dagen zou ontvangen. maar ik heb nog steeds geen cent terug.
Hallo, zijn er nog steeds IT problemen want ik wacht op me geld rond de €755,00 omdat ik een verkeerde kleur had bestelt. Maar nu wil ik een andere telefoon bestellen bij jullie maar zolang ik mijn geld niet heb kan ik dat niet doen. Dus kan het geld zo snel mogelijk worden over gemaakt? En ik hoorde als ik het op een eigen forum deed dat jullie mij sneller kunnen helpen is dit zo?
Op 12-1 heb ik mijn bestelling (iPhone 11) geannuleerd. Hiervoor heb ik €200,83 aanbetaald en nog steeds niet terug ontvangen. Inmiddels ruim 5 weken en vele telefoontjes verder waarin ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Niet gewend dit van tele 2!
Hallo,Ik heb 8 februari een bevestiging gehad dat mijn iphone 12 is geannuleerd. Nu wacht ik dus al bijna een maand op mijn aanbetaling terwijl er word aangegeven dit maar 2 weken hoort te duren. Dus nu is mijn vraag wanneer ik dit bedrag terug ontvang want heb het geld nodig voor rekeningen die ik nu niet kan betalen. Ik hoop snel wat te horen. Mvg Tim
Goedemorgen, Gisteren heb ik een email ontvangen dat mijn bestelling is geannuleerd, maar ik heb helemaal niks (nieuws) besteld. Wel heb ik een sim only abonnement, maar ik weet niet of jullie bedoelen dat die nu is geannuleerd? Voor zover ik weet, heb ik namelijk ook geen betalingsachterstand. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen :)
Hoi! Over 5 dagen mag ik mijn abonnement verlengen en daar ben ik super blij mee. Nu kan ik eigenlijk niet meer wachten dus Heb ik mijn toestel krediet afbetaald. Kan ik dan nu al een nieuw abonnement afsluiten met nieuwe telefoon of toch nog wachten? groetjes, Sanne
Hallo Tele2, Net voor de kerst heb ik een abonnement aangevraagd en aanbetaald. Vervolgens duurde de levering te lang. Het geld zou ik binnen 14 dagen teruggestort krijgen. In januari contact opgenomen met de klantenservice en ik moest nog even geduld hebben. Intussen is het eind februari en ik heb mijn € 461.69 nog steeds niet ontvangen. Hoe lang moet ik nog wachten????
Ik heb ruim een maand geleden mijn abonnement verlengd, waarbij er iets mis is gegaan waardoor ik 2 aanbetalingen heb moeten doen. Daarvan zou er 1 teruggestort moeten worden, €608,83. Dit is niet weinig geld, en ben daarom ook aardig geïrriteerd dat dit zo ontzettend lang duurt. Wat zijn de normale termijnen, en hoelang zal dit nog duren is vooral mijn vraag.
Ik heb een paar dagen terug mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon.Ik kreeg snel een mailtje met een bevestiging van de aanvraag. Hier stond ook in dat ik binnen enkele minuten een andere mail zou krijgen met meer informatie over onder andere de betaling en het bezorgen. Het is nu al enkele dagen later en ik heb nog steeds niks ontvangen.Is er iets verkeerd gegaan tijdens het verlengen?
op 20 januari een telefoon besteld en na aanbetaling meteen weer geannuleerd aangezien het 14 dagen duurde voordat ik de telefoon geleverd kreeg. een mail met de annulering gekregen en de melding dat ze het aanbetaalde bedrag binnen 14 dagen terug storten. Na 14 dagen niks ontvangen te hebben gebeld daar gaven ze aan dat ze een terugstort formulier in zouden vullen en dat ik nogmaals 14 dagen moest wachten op mijn centen. na 4 weken toch maar weer eens gebeld en deze jongen man die eigenlijk alleen maar een pionnetje is die niks kan en mag beslissen wist mij heel leuk te vertellen dat de volgende stap volgens de procedure is een mailtje te sturen naar desbetreffende afdeling om met spoed terug te betalen en dat daar ook weer een paar dagen overeen gaat. ik ben echt klaar met dit bedrijf. Hoe moeilijk kan het zijn om een bedrag terug te storten? Tenzij tele2 in financiële problemen zit natuurlijk .
Ik heb 2 weken+1 dag geleden een bestelling geannuleerd (ook bevestigd gekregen), maar de betaling voor het toestel van EUR 236,0 nog niet terug. Vandaag daarover gebeld en als antwoord gekregen: ik ga het doorgeven aan de betreffende afdeling en binnen 2 weken pakken zij dat op. Uiteraard was mijn reactie dat ik het daar niet mee eens ben en niet nog eens 2 weken ga zitten wachten op mijn geld. Reactie: tja, dat is het systeem….@Tele2: dat kan toch niet waar zijn? Ik hoef toch niet nog een keer 2 weken te gaan wachten????? Kunnen jullie hier achteraan gaan? Wel eens gehoord van Customer Excellence en customer journey? Dit is een mooi voorbeeld van hoe het NIET moet…. graag jullie reactie.
Hallo, Ik heb op 27 januari bevestiging gekregen dat mijn 2 orders zijn geannuleerd. Ik heb op mijn account 2 telefoonnummers staan namelijk. Bij beide had ik een aanbetaling gedaan van €368,-. Samen dus €736,-. Helaas heb ik tot op heden nog steeds mijn geld niet retour. Ik vind het wel erg lang duren. Ik heb eergisteren gebeld met tele 2 en gaf ze aan dat het weer 14 dagen kan gaan duren. Maar ik wil niet nog 14 dagen op mijn geld wachten. Ook had ik op 28 januari een bestelling geplaatst en €560,- aanbetaald. Door jullie toedoen is deze niet goed in het systeem terecht gekomen. Deze order is inmiddels ook al een ruim een week geleden geannuleerd na tig keer bellen. Ik wacht dus eigenlijk in totaal nog op een bedrag van €1296,-. Dit vind ik niet echt normaal. Ik hoop snel mijn geld te ontvangen op mijn rekening. Ik hoor graag van je @Cas van Tele2
Via mobiel.nl wilde ik mijn abonnement verlengen van Tele2 ( waar ik al heel wat jaren bij zit). Het mag verlengd worden van 21-2-2021. Toch heb ik een mail ontvangen dat mijn verlenging is afgewezen. wat is hier de reden voor?
@Cas van Tele2 of een andere moderator, zouden jullie mijn verlenging kunnen annuleren? Ik kon namelijk voor de verlenging van de 20gb 18gb in de EU verbruiken. Dit is blijkbaar verandert naar 16GB, dit is wel een downgrade van wat ik had. Helaas over het hoofd gezien. Wil wel het abonnement behouden voor nu.
Hi,Ik heb ongeveer een half uur geleden een abbo + toestel besteld en betaald maar heb helemaal geen bevestigingsmail ontvangen. Is dit normaal?
Beste leden,Ik heb een Sim only abbonement bij tele 2 sinds September 22 2020, en ik wou hem verlengen met een telefoon bij een bedrijf genaamd mobiel.nl.Nou weet ik dat je 4 maanden na je sim only abonnement met een telefoon kunt verlengen door middel van contractbreuk. Dus ik kon vanaf 22 Januari verlengen met een telefoon, ik heb alles betaald inclusief voor de contractbreuk en ben sindsdien al weken in contact met zowel mobiel.nl als Tele2. De reden hiervoor is dat mijn verzoek niet wordt goedgekeurd door Tele 2 en dit is zeer frustrerend als je geen reden ervoor krijg. Ik heb zovaak gebeld met tele 2 en krijg letterlijk elke keer als ik bel een ander reden voor dit en wordt er echt schijtziek van. Ook heb ik contact gehad met mobiel.nl en zei hebben namens mij ook gebeld naar tele 2 maar desondanks heb ik geen antwoord gekregen. Heeft iemand hier ervaring mee gehad, zo ja hoe heb je het opgelost.
Op d.d. 13-01-2021 heb ik een Iphone 12 besteld en mijn abonnement verlengd. I.v.m. de (late) levertijd hiervan heb ik deze de volgende dag geanulleerd. Dit is per e-mail bevestigd door Tele2.Diverse keren telefonisch contact gehad met de klantenservice.1e contact 14.01.21: terugbetalingen regelen we binnen 5 dagen 2e contact: 20.01.21 terugbetaling regelen we eigenlijk binnen 14 dagen 3e contact: 29.01.21 niemand weet wat er aan de hand is, 10 keer doorverbonden naar diverse afdelingen en uit systeem kunnen ze de stand van zaken niet achterhalen en weten ze niet waneer ik mijn geld terug krijg.Ik ben niet blij met jullie klantenservice en heb mijn simonly abonnement ook opgezegd afgelopen vrijdag. Triest voor woorden hoe jullie om gaan met klanten. Bestelgegevens:Besteldatum: 13-01-21Bestelnummer: 57001405Aanbetaling circa €800 We zijn ruim 3 weken verder. Wanneer gaan jullie mijn geld terug storten? Graag schriftelijk reageren.
It’s been 3 weeks already after cancellation of my order and I still haven’t got back my 300+ eur. When is it going to happen, Tele2? Summed up, its been 2 months that Tele2 got my money and never gave me the product. I have even already received the same phone from another online shop in the meantime, in just one day. I am sick and tired of wasting hours to contact the support who don’t help with anything. I don’t know if Tele2 only treats their non-Dutch speaking clients like crap or it’s just the company’s style but honestly it is the worst experience I had with purchases in the Netherlands. Can you please finally refund me or shall I turn to ask for legal help to resolve this?
Ik heb 23 januari 2021 een bestelling geannuleerd. De annulering is al meer dan twee weken geleden verwerkt, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug. De klantenservice verwacht dat ik nogmaals twee weken, dus in totaal ongeveer een maand, ga wachten op een terugbetaling van €833,38. De termijn van twee weken is op zich al erg lang. Om nog eens twee weken te wachten is echt belachelijk. Wanneer krijg ik nou MIJN geld terug?
Hallo tele2Twee weken geleden heb ik mijn bestelling geannuleerd en daarbij zou ik mijn geld terug krijgen in die twee weken. Nou is er weer niks teruggestort. Hierbij heb ik weer moeten bellen en werd er weer aangegeven dat ik nog eens 14 dagen zou moeten wachten. Het gaat om een bedrag van ruim €820,-. Ik vind dit totaal niet kunnen, want zelf heb ik ook gewoon rekeningen die ik moet betalen. Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug, want anders ben ik toch geneigd om juridische stappen te nemen. Ik vind dit totaal bizar.!
Hallo tele2na ruim 14 dagen te hebben gewacht, heb ik nos steeds niet mijn geld teruggestort gekregen. Ik heb hierbij weer gebeld en er werd weer gezegd dat ik nog eens 14 dagen moest wachten. Ik vind dit absoluut niet kunnen en het gaat om een bedrag van €820.- ik heb zelf ook gewoon rekeningen die ik moet betalen en zit nu in achterstand. Ik wil graag snel mijn geld terug!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.