Skip to main content

Ik heb een paar dagen terug mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon.

Ik kreeg snel een mailtje met een bevestiging van de aanvraag. Hier stond ook in dat ik binnen enkele minuten een andere mail zou krijgen met meer informatie over onder andere de betaling en het bezorgen. Het is nu al enkele dagen later en ik heb nog steeds niks ontvangen.

Is er iets verkeerd gegaan tijdens het verlengen?

Hallo @MRaus,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.

Tof om te horen dat je jouw abonnement hebt verlengd bij ons! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt om jouw bestelling te controleren maar ik kan deze niet terugvinden in ons systeem. Geen zorgen, dit gaan we zo snel mogelijk fixen! Hoe heb je jouw abonnement verlengd? Heb je dat via onze website gedaan of via de telefonische klantenservice? Het kan ook dat je hebt verlengd via een andere website dan raad ik je aan om jouw vraag aan de desbetreffende klantenservice te stellen. 

Ik hoor graag van je. De Community staat voor je klaar!


Ik heb verlengd via jullie website!