beantwoord

Verlening elke keer afgewezen bij Mobiel.nl

  • 12 February 2021
  • 6 reacties
  • 293 x bekeken

Beste leden,

Ik heb een Sim only abbonement bij tele 2 sinds September 22 2020, en ik wou hem verlengen met een telefoon bij een bedrijf genaamd mobiel.nl.

Nou weet ik dat je 4 maanden na je sim only abonnement met een telefoon kunt verlengen door middel van contractbreuk. 

 

Dus ik kon vanaf 22 Januari verlengen met een telefoon, ik heb alles betaald inclusief voor de contractbreuk en ben sindsdien al weken in contact met zowel mobiel.nl als Tele2. 

De reden hiervoor is dat mijn verzoek niet wordt goedgekeurd door Tele 2 en dit is zeer frustrerend als je geen reden ervoor krijg. Ik heb zovaak gebeld met tele 2 en krijg letterlijk elke keer als ik bel een ander reden voor dit en wordt er echt schijtziek van. Ook heb ik contact gehad met mobiel.nl en zei hebben namens mij ook gebeld naar tele 2 maar desondanks heb ik geen antwoord gekregen.

 

Heeft iemand hier ervaring mee gehad, zo ja hoe heb je het opgelost.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 15 February 2021, 11:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Een 2 jarig sim only na 4 maanden al omzetten naar een abonnement met telefoon kan alleen via de eigen website van Tele2.

Een 2 jarig sim only na 4 maanden al omzetten naar een abonnement met telefoon kan alleen via de eigen website van Tele2.

Ik heb een 1 jarig sim only.

Reputatie 7
Badge +12

Is hetzelfde, het openbreken van een contract kan alleen bij Tele2 direct. Je kunt wel 4 maanden voordat je abonnement verloopt een verlenging aan  vragen bij Tele2 en elke retailer met een toestel!

Reputatie 7

Een 2 jarig sim only na 4 maanden al omzetten naar een abonnement met telefoon kan alleen via de eigen website van Tele2.

Ik heb een 1 jarig sim only.

Ook dan kan opbreken van het abonnement alleen via Tele2 zelf. Een normale verlenging aan het einde van het contract kan wel via een retailer. In jouw geval kan dat over ruim 3 maanden.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @emir909,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw abonnement.

Je bent bij mij aan het juiste adres want ik ga dit voor je uitzoeken. Het is natuurlijk niet handig als je twee abonnementen hebt. Als je bij ons een abonnement hebt afgesloten dan is het de bedoeling dat je ook de aanpassingen bij ons doet voor jouw huidige contract. Dit geldt ook voor het toevoegen van een toestel aan jouw Sim Only, het is in principe een verlenging van jouw abonnement. Geen zorgen, ik ga voor je checken wat we het beste kunnen doen. Je geeft aan dat je de kosten voor contractbreuk hebt betaald. Wat heb je precies betaald voor dit nieuwe abonnement bij mobiel.nl? 

 

Kan jij jouw nieuwe 06-nummer doorsturen in een privébericht? Ik hoor graag van je. De Community staat voor je klaar!

Reputatie 7

Ik vraag me af of het oude abonnement gewoon werd afgekocht en een nieuwe aangeschaft, oftewel zonder nummerbehoud.