Beste leden,
Ik heb een Sim only abbonement bij tele 2 sinds September 22 2020, en ik wou hem verlengen met een telefoon bij een bedrijf genaamd mobiel.nl.
Nou weet ik dat je 4 maanden na je sim only abonnement met een telefoon kunt verlengen door middel van contractbreuk.
Dus ik kon vanaf 22 Januari verlengen met een telefoon, ik heb alles betaald inclusief voor de contractbreuk en ben sindsdien al weken in contact met zowel mobiel.nl als Tele2.
De reden hiervoor is dat mijn verzoek niet wordt goedgekeurd door Tele 2 en dit is zeer frustrerend als je geen reden ervoor krijg. Ik heb zovaak gebeld met tele 2 en krijg letterlijk elke keer als ik bel een ander reden voor dit en wordt er echt schijtziek van. Ook heb ik contact gehad met mobiel.nl en zei hebben namens mij ook gebeld naar tele 2 maar desondanks heb ik geen antwoord gekregen.
Heeft iemand hier ervaring mee gehad, zo ja hoe heb je het opgelost.