Geld na annulering niet terug

  • 12 February 2021
  • 8 reacties
  • 308 x bekeken

Ik heb 23 januari 2021 een bestelling geannuleerd. De annulering is al meer dan twee weken geleden verwerkt, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug. De klantenservice verwacht dat ik nogmaals twee weken, dus in totaal ongeveer een maand, ga wachten op een terugbetaling van €833,38. De termijn van twee weken is op zich al erg lang. Om nog eens twee weken te wachten is echt belachelijk. Wanneer krijg ik nou MIJN geld terug?


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Sonia27,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Allereerst mijn excuses voor het lange wachten op jouw betaling. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetaling terugstorten! In dit geval duurt het langer,  mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit snel wordt opgelost.

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!

We houden je op de hoogte!

Beste Cas,

Hoe staat het er nu dan voor? Ik heb nog steeds niets gehoord en het is inmiddels al 3 weken later. 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Sonia27,

Het duurt langer dan verwacht maar ik beloof je dat ik achter de schermen er alles aan doe om dit op te lossen! Ik weet dat de termijn al verstreken is en ik druk het liefst zelf op de knop om jouw geld over te maken. Dit proces loopt niet zo simpel want er zijn andere afdelingen die hiervoor verantwoordelijk zijn waardoor er vertraging oploopt. 

Je hebt het 3 dagen geleden bij mij aangekaart en er is een weekend overheen gegaan. Ik ga ervoor zorgen dat ik deze week een bevestiging krijg en dat je zo snel mogelijk wordt uitbetaald! 

Ja. De bestelling was 23 januari geannuleerd en 27 januari verwerkt. Er zijn dan al drie weken voorbij en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. 
Ik verwacht mijn geld deze week nog terug. Anders moet het maar op een andere manier. Heb jij misschien het postadres van Tele2 die ik zou kunnen gebruiken in het geval het geld deze week nog steeds niet op mijn rekening staat? Ik heb dit aan de telefoon aan de klantenservice gevraagd, maar heb twee adressen doorgekregen. Nu weet ik dus niet welke ik moet gebruiken. 

En nu Cas? Komt er nog wat van?

Reputatie 7
Badge +12

Dit forum is geen chat met de moderator. Klanten praten hier met elkaar. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.

Oh is dat zo Eric? En als ik met contact met de klantenservice niet verder kom? Weet jij dan wat ik wel kan doen?

Reputatie 7
Badge +12

Tja, je hebt dus contact met de klantenservice. Er is ook nog een chat mogelijkheid, maar dat zijn uiteindelijk allemaal dezelfde mensen. Die kunnen alleen jouw signaal doorgeven en wachten totdat de interne organisatie het probleem oplost. Afwachten is dus het enigste als je niet de juridische kant op wil met b.v. een aangetekende brief.