Skip to main content
Antwoord

Verlenging

  • March 19, 2021
  • 4 reacties
  • 110 x bekeken

  • Aan het warmlopen

Hallo heb vandaag mijn abonnement verlengd, maar heb geen mail ontvangen Van mijn nieuwe contract.

En mijn huidige abonnement loopt af op 2-4-2021, maar als im inlog op tele 2 zie ik dat mijn nieuwe abonnement eindigt ergens in juli 2023 wat heel vreemd is en mijn toestelkrediet gaat ook pas in ergens in juli 2021.

Beste antwoord door Ayk

Opgelost👍

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • March 19, 2021

Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan is waarschijnlijk door je huidige provider aan Tele2 gemeld dat je in juli kan overstappen.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • March 19, 2021

Mijn huidige provider is tele 2


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • March 19, 2021

Mijn huidige provider is tele 2

Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan is waarschijnlijk door je huidige provider aan Tele2 gemeld dat je in juli kan overstappen.

Mijn huidige provider is tele2. 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • Antwoord
  • March 19, 2021

Opgelost👍