Ik heb 2 weken geleden een schriftelijke aanvraag opgestuurd en zou daar binnen 5 werkdagen een reactie ontvangen helaas is dit 2 weken later nog niet het geval. Daardoor kan ik nog geen mobiele abonnement afsluiten wat voor een hoop frustratie zorgt. Ik heb er meerdere malen telefonisch contact over gehad en daar komen ze er ook niet uit.
zou u het kunnen nagaan en hier aub op terug kunnen komen.
alvast bedankt. Karima
Beste antwoord door pipodeclown
Kreeg je geen reden van de weigering? Gebruikte je tijdens de aanvraag wel een geldig Nederlandse IBAN en Nederlandse ID kaart of paspoort? Daarnaast neem ik aan dat je minimaal 18 jaar bent? Indien je ook een toestel probeerde te bestellen en gekozen hebt er een lening voor af te sluiten, dan is vaak dat de reden. Probeer het toestel in één keer te betalen zonder er een lening voor af te sluiten, dan lukt bestellen vaak wel.
Dit is een forum waar je met klanten praat. We kunnen kijken of ervaringen uit het verleden je kunnen helpen. Wat was de vraag die je in de brief had gesteld?
Oh hhhh verkeerd geïnterpreteerd dan. Ik heb een schriftelijke aanvraag ingediend waarom ik afgewezen wordt voor een mobiele abonnement. En daar geen reactie op gehad.
Heb deze punten idd al gecheckt en zijn niet van toepassing op mij situatie. Vandaar mijn verontwaardiging..
maar Eric heeft u een tip waar ik anders hier voor terecht kan? En weet je of er ook een forum is waar Tele2 medewerkers op zitten en reageren zoals bij telfort en volgens mij KPN.
Ik ben ook maar een gewone klant als elk ander. Maar ik ben via dit forum ook al eens op een voortreffelijke snelle manier geholpen. Ik zie wel dat de moderators het vaak erg druk hebben.
Misschien zijn het er te weinig, en jammer genoeg meestal niet aanwezig tijdens het weekend, maar dat gaat natuurlijk over geld!
Soms kan iemand voordeel hebben van een snelle tip.
Kreeg je geen reden van de weigering? Gebruikte je tijdens de aanvraag wel een geldig Nederlandse IBAN en Nederlandse ID kaart of paspoort? Daarnaast neem ik aan dat je minimaal 18 jaar bent? Indien je ook een toestel probeerde te bestellen en gekozen hebt er een lening voor af te sluiten, dan is vaak dat de reden. Probeer het toestel in één keer te betalen zonder er een lening voor af te sluiten, dan lukt bestellen vaak wel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.