Skip to main content
Antwoord

geen geld terug na annuleren bestelling

  • February 21, 2021
  • 3 reacties
  • 108 x bekeken

Op 12-1 heb ik mijn bestelling (iPhone 11) geannuleerd. Hiervoor heb ik €200,83 aanbetaald en nog steeds niet terug ontvangen. Inmiddels ruim 5 weken en vele telefoontjes verder waarin ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Niet gewend dit van tele 2!

Beste antwoord door eric

Dat zou binnen 2 weken gebeurt moeten zijn. Helaas zijn er wat IT problemen die zaken vertraagd hebben. Je zou kunnen vragen aan de klantenservice om je op een soort handmatige lijst te kunnen zetten. Daar is in andere topics over gesproken. Dan kunnen ze het in een backoffice uitzoeken en uiteraard je zo snel mogelijk betalen.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • February 21, 2021

Dat zou binnen 2 weken gebeurt moeten zijn. Helaas zijn er wat IT problemen die zaken vertraagd hebben. Je zou kunnen vragen aan de klantenservice om je op een soort handmatige lijst te kunnen zetten. Daar is in andere topics over gesproken. Dan kunnen ze het in een backoffice uitzoeken en uiteraard je zo snel mogelijk betalen.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • February 21, 2021

Bedankt voor je reactie! Dat er problemen zijn hebben ze niet verteld, alleen continue hetzelfde verhaal dat het vervelend is, ze contact opnemen met de financiële afdeling etc. Er is inmiddels al 4 keer een formulier ingevuld voor een spoed terug betaling....


  • Durft te posten
  • March 5, 2021

Hallo, zijn er nog steeds IT problemen want ik wacht ook op me geld rond de €755,00 want ik wil een andere telefoon bestellen bij jullie maar zolang ik mijn geld niet heb kan ik dat niet doen. Dus kan het geld zo snel mogelijk worden over gemaakt?