Skip to main content
beantwoord

betelling mail niet ontvangen


Beste,

 

ik heb ongeveer een uur geleden een iPhone 12 besteld en betaald met abbonement bij Tele2 alleen heb ik geen bevestigsmail ontvangen. Ook niet in de spam. Wat kan ik doen?

groeten,

Beste antwoord door pipodeclown

Misschien dat die mail morgen komt en anders kan de klantenservice natuurlijk altijd even controleren of je bestelling correct is gegaan.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2021

Misschien dat die mail morgen komt en anders kan de klantenservice natuurlijk altijd even controleren of je bestelling correct is gegaan.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 19 maart 2021

Hey @MelleMaas,
Welkom op de Community en bij de Tele2-familie! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Tof dat je een abonnement bij ons hebt afgeloten, daar worden we blij van! Je hebt vandaag een e-mail ontvangen met de bevestiging en je krijgt ook een e-mail van AMP om een afspraak te maken voor de levering. Dit gaat helemaal goed komen!

Laat je ons weten hoe jouw nieuwe toestel bevalt? Mocht je nog vragen hebben dan horen we het ook graag. De Community staat voor je klaar!