Hallo,
Ik heb op 27 januari bevestiging gekregen dat mijn 2 orders zijn geannuleerd. Ik heb op mijn account 2 telefoonnummers staan namelijk. Bij beide had ik een aanbetaling gedaan van €368,-. Samen dus €736,-. Helaas heb ik tot op heden nog steeds mijn geld niet retour. Ik vind het wel erg lang duren. Ik heb eergisteren gebeld met tele 2 en gaf ze aan dat het weer 14 dagen kan gaan duren. Maar ik wil niet nog 14 dagen op mijn geld wachten. Ook had ik op 28 januari een bestelling geplaatst en €560,- aanbetaald. Door jullie toedoen is deze niet goed in het systeem terecht gekomen. Deze order is inmiddels ook al een ruim een week geleden geannuleerd na tig keer bellen. Ik wacht dus eigenlijk in totaal nog op een bedrag van €1296,-. Dit vind ik niet echt normaal.
Ik hoop snel mijn geld te ontvangen op mijn rekening. Ik hoor graag van je