De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
j14 januari heb ik de nieuwe Samsung Galaxy S21 proberen te bestellen via de website. Alle gegevens ingevuld, maar bij het betalen ging er iets mis op de website, waardoor ik met een leeg winkelmandje eindigde. Ik heb geprobeerd opnieuw de bestelling te plaatsen, maar de website gaf aan dat ik al verlengd had. Hierop heb ik telefonisch contact gezocht om de bestelling alsnog te plaatsen, wat gelukt is, en welke ik direct afbetaald heb. Wat blijkt vervolgens in de mail, een dubbele bestelling. De volgende dag contact gezocht met de klantenservice om de eerste bestelling te laten annuleren. Helaas heeft de medewerker de verkeerde bestelling, degene die al betaald was, geannuleerd. Ik vroeg haar hoe het zat met de terugbetaling van het geld, waarop zij aangaf: "Binnen 14 dagen”. Vorige week vrijdag, 29 januari, nog geen geld. Ik heb contact gezocht, mij is gevraagd even het weekend af te wachten en anders maandag weer contact op te nemen. Inmiddels dinsdag 2 februari, nog geen geld. Weer
Duiven, 8 februari 2021Tele2 Nederland B.V.Afdeling KlachtenPostbus 2892400AG Alphen aan den RijnBetreft: Klacht over verlenging / nieuw abonnementGeachte heer/mevrouw,Graag wil ik via deze weg mijn klacht bij u kenbaar maken in de hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen.Op 20 november 2020 heb ik telefonisch mijn contract gewijzigd. Op dat moment had ik een sim-only abonnement, waarvan ik te horen had gekregen, dat ik deze elk moment kon wijzigen naar een abonnement mét telefoon. Nu ging mijn telefoon stuk en wilde ik graag een nieuw abonnement met een telefoon. Uw collega vertelde mij dat ik door middel van een ‘early renewal’ mijn abonnement kon wijzigen naar een nieuw abonnement met telefoon. Mij is toen verteld dat ‘early renewal’ inhoudt dat het huidige abonnement wordt gestopt, tegen betaling van 71 euro, maar dat dan het nieuwe abonnement de volgende maand in kon gaan. Dit nieuwe abonnement zou dus december 2020 in gaan. Nu kwam ik er in januari achter dat mijn abonnem
I see so many topics related to not getting a refund. This is not acceptable and it seems like tele2 is doing this on purpose. I ordered a phone which was supposed to be delivered the next day (wrong information on the website). After paying the phone you can make an appointment for delivery (which is also weird since normally you need to know the delivery time before you can proceed with the order). After I paid, i realized that the phone will only be delivered after 1 month so I immediately cancelled my order on the same day. after more than 3 weeks and 5 attempts of contacting customer service about my refund I called again today to find out that not request has been registered on my name and a new one has just been created. Therefore need to wait another 14 days 🙄. This is ridiculous. I cancelled my order right away. With most other providers you get a refund within 5 working days. With TELE2 its supposedly 14 days but you really need to get irritated and call several times before
Gnavond ik had vandaag een bestelling geplaats het was gelukt had ook al een datum gepland ik heb ook al een deel betaald maar het is perongeluk geannuleerd Is het nog mogelijk dat de zelfde bestelling door kan gaan?
Hello,I have been waiting for over 2 months for my refund and I am desperate to get some help. After multiple contacts with the customer service department, I still have no information nor refund. Please help me as soon as possible. I made an order on December 1 for new contract including iPhone 12 pro 256 GB and received a cancellation from Tele2 on December 9 (after my order was initially confirmed). I never received any notification and after multiple contacts nobody could help me to get my refund. PLEASE contact me ASAP. I am entitled for a refund of 340.69 EUR. I am really worried that I won’t receive my money back.
Geachte mevrouw/heer, Ik heb op 20 december een toestel abonnement van jullie besteld en ik heb €516.69 betaald.ik moest hem op 30 december ontvangen, en wegens problemen hebben jullie de referentie en de bestelling geannuleerd en zeiden dat je twee weken later het bedrag op mijn rekening zou storten. Op 5 januari ontving ik een e-mail van jullie waarin uw annulering werd bevestigd en we zullen het bedrag binnen twee weken op uw rekening storten. Het is nu bijna 3 weken geleden en jullie hebben mijn geld nog niet teruggegeven. En elke keer dat we jullie bellen, maken het jullie niets uit. Jullie medewerkers helpen ons helemaal niet. Ik heb dit geld nodig en wil ik zo snel mogelijk een mobiele telefoon kopen.Ik hoop dat mijn probleem deze keer zal worden aangepakt en dat jullie mijn geld zo snel mogelijk zullen terugbetalen. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet,Valid Batili
Hallo,Ik heb vanmiddag een iPhone 12 Pro Max 128GB besteld. Op de site zag ik staan dat de algemene regel is dat vóór 21:00 uur besteld, morgen in huis. Daarnaast is het gekozen toestel direct leverbaar.Natuurlijk is het vandaag zaterdag en snap ik dat de levering dan niet gelijk maandag zou kunnen plaatsvinden. Echter was de snelste mogelijkheid maandag 8 februari? klopt het dat er misschien iets fout is gegaan? Heb ik iets over het hoofd gezien? Ik heb alle geduld, maar ik was toch wel benieuwd. Met vriendelijke groet,
Wanneer word mijn geld teruggestort? Wil graag opnieuw bestellen bij Tele2 maar niet tot ik mijn geld teruggestort heb..
Tijdens het bestellen van een abonnement bij Tele 2 heb ik mijn eigen rijbewijs opgegeven voor identificatie, omdat ik wist dat ik thuis was. Bij bezorging werd het duidelijk dat ipv mijn eigen rijbewijs. het identificatiebewijs van diegene in had moeten voeren waarvan ik dit ook had ingevoerd bij het bestellen. De bestelling is nu weer meegenomen en Tele2 neemt contact met mij op. Hoe gaat het nu verder? kan ik dit nog aanpassen en alsnog mijn mobiel krijgen?
Hi, als ik vandaag de iPhone 12 bij jullie bestel wanneer heb ik deze dan in huis?
Hallo, Afgelopen week heb ik via AMP groep mijn bestelling (verlening met telefoon) geannuleerd. Er staat dat ik van Tele2 nog een bevestiging hiervan krijg. Deze heb ik nog niet gehad, maar dat kan natuurlijk even duren. Moet ik ondanks deze manier van annuleren ook nog telefonisch annuleren bij Tele2? Alvast bedankt.Groeten
Bedankt aan degenen die mij kunnen helpen met deze vraag! Ik heb net geprobeerd de klantenservice te bellen, maar dacht het toch maar eerst hier te vragen voordat ik op positie 40 in de wachtrij ga staan . Ik heb vandaag de resterende toestelkosten afbetaald van een abonnement die ik in juni 2019 ben gestart, met maandelijks opzegbare optie. Hierna gaf de app mij de optie om mijn abonnement te verlengen met toestel, en dat heb ik net gedaan. Het liefste begin ik mijn nieuwe abonnement in Februari al, maar snap dat dat te kort dag is. Maar in de app staat onder “nieuwe” nu dat het pas 28 mei zou beginnen? Waarom is dit? Ik heb momenteel maandelijks opzegbaar. Moet ik deze dan daadwerkelijk ook opzeggen bij de klantenservice, zodat de startdatum van mijn nieuwe abo verschoven kan worden naar… ik denk.. Maart?
Never recived an order confirmation for my samsung s21- so cannot make the promotion for the ear buds?
Hi, I have a subscription that's supposed to end in December 2020, but I just realized that I still have the subscription and is still paying for the subscription. I want to send an email to inform you about this, but could not find any email on the customer service. Please help me to cancel my subscription. Thank you Kind regards,
It’s been already two weeks since I cancelled my order because tele2 couldn’t send it to me for two months. And now I still haven’t got my refund. Can anyone from the support help please?
Ik heb een telefoon besteld maar ik heb geen bevestigingsmail of iets gekregen. Ik weet dus helemaal niks over mijn bestelling. Ik wil graag een bevestigingsmail en een stand van zaken want hier schiet ik niks mee op.ik wil ook graag een klacht indienen tegen de klantenservice want ik krijg gewoon helemaal geen contact met jullie.
ik heb mijn tele2 order betaald, maat het geeft aan dat ik het nog niet betaald heb.Ik kan ook geen bezorgafspraak maken.
After waiting for a month, the delivery is finaly on the way. However, I am not allowed to get the phone because the delivery person said he cannot submit the contract. It seems that there is something wrong with the ID number submission. Your customer service number is an inactive number. I am looking forward to hearing back from Tele 2 service team how can I get the product.
Op 01/01/2021 heb ik een abonnement verlenging met toestel met order 56325298 afgesloten. Het bedrag van het toestel ad € 533,69 heb ik direct via I-Deal voldaan. Door de lange aflevering duur bij AMP (tot 12/1/2021) heb ik besteldienst AMP via e-mail laten weten dat het toestel niet meer geleverd hoeft te worden, omdat de levertijd inmiddels ± 12 werkdagen zou zijn. Kreeg direct de annulering bevestigd door AMP met de mededeling dat ik binnen 5 werkdagen een annulering bevestiging van Tele2 zou ontvangen! Zit op 26 januari nog steeds te wachten op e-mail c.q. telefonisch contact hoe e.e.a. wordt opgelost. Hoef inmiddels geen toestel meer, maar wil mijn geld terug.
Hallo,Gisteravond mijn abonnement verlengd met een iPhone 12. Eenmalige betaling is afgeschreven maar werd naar de verkeerde browser doorgestuurd na iDeal-betaling. geen bevestigingsscherm of -mail ontvangen sindsdien. Nu 24 uur geleden.iemand die me hierbij kan helpen? mijn dank is grootRobert
Ik heb per ongeluk 2x een bestelling geplaatst voor wen abonnement, omdat 1x se betaling niet was gelukt en ik geen bevestiging heb gehad via de mail. 1 bestselling is wel betaald. Hoe kan ik de dubbele bestellingzsm annuleren?
Ik heb vrijdagavond een sim only abonnement afgesloten bij jullie maar nog geen bevestigingmail ontvangen. Ook niet in mijn spam. Nu weet ik niet zeker of het goed is doorgekomen. Kunnen jullie dit nakijken voor me. e-mailadres verwijderd door Moderator
Beste klantenservice,Onlangs ben ik overgezet naar het nieuwe netwerk, prima. De andere app geïnstalleerd, prima. Maar … Daar staan verkeerde gegevens in wat betreft mijn abonnement.Per 10-01-2021 zou mijn nieuwe abonnement ingaan maar helaas …. nog geen enkel bericht gekregen dat dat is uitgevoerd en ook in de Tele2 app staat nog het oude abonnement (met verkeerde ingangs- en einddata !! ).Per telefoon is het momenteel bijna onmogelijk contact op te nemen met de klantenservice, 86 wachtende voor mij….Is het via dit medium te verwezenlijken? Of toch maar steeds de telefoon proberen...
Ik heb een defecte iPhone ontvangen van Tele2,Ik denk dat ik inmiddels al vijftien medewerkers heb gesproken. We zijn nou altwee weken verder en nog steeds geen oplossing. Ik weet het even niet meer!!!
Hoi,Ik wacht al sinds 4 januari op het terug betalen van mijn aanbetaling. Het duurde al ruim 5 dagen voordat mijn order geannuleerd werd, en nu 14 dagen verder en ik heb nog steeds mijn aanbetaling niet terug. Ik heb meerdere keren telefonisch contact opgenomen, maar ik word van hot naar her gestuurd maar niemand kan mij vertellen wanneer ik mijn geld terug krijg.Ik vind dit wel erg lang duren..
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.