beantwoord

Startdatum pas in mei

  • 28 January 2021
  • 3 reacties
  • 69 x bekeken

Bedankt aan degenen die mij kunnen helpen met deze vraag! Ik heb net geprobeerd de klantenservice te bellen, maar dacht het toch maar eerst hier te vragen voordat ik op positie 40 in de wachtrij ga staan :sweat_smile:

Ik heb vandaag de resterende toestelkosten afbetaald van een abonnement die ik in juni 2019 ben gestart, met maandelijks opzegbare optie. Hierna gaf de app mij de optie om mijn abonnement te verlengen met toestel, en dat heb ik net gedaan. 

Het liefste begin ik mijn nieuwe abonnement in Februari al, maar snap dat dat te kort dag is. Maar in de app staat onder “nieuwe” nu dat het pas 28 mei zou beginnen? Waarom is dit? Ik heb momenteel maandelijks opzegbaar. Moet ik deze dan daadwerkelijk ook opzeggen bij de klantenservice, zodat de startdatum van mijn nieuwe abo verschoven kan worden naar… ik denk.. Maart?

icon

Beste antwoord door eric 28 January 2021, 13:42

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Nee hoor, Maar als je nu net je telefoontoestel hebt afbetaald kost dat erven verwerkingstijd.

Je kunt straks verlengen zonder eerst te moeten opzeggen

Nee hoor, Maar als je nu net je telefoontoestel hebt afbetaald kost dat erven verwerkingstijd.

Je kunt straks verlengen zonder eerst te moeten opzeggen

 

Thanks voor de snelle reactie. Hmm het lijkt al wel te zijn verwerkt, in ieder geval de toestelkosten in de app staan nu op 0. Ik heb de verlengingsknop al gekregen (voorheen was ie er nog niet), en dus ook gebruikt en het nieuwe abonnement (24 mnd) afgesloten, waarvan het toestel er over een aantal dagen is. 

Is dit dan ook een kwestie van wachten..?

 

Reputatie 7
Badge +12

Handiger is het dan via de klantenservice te doen. Bel de verkooplijn,0800-1602.

Reageer