beantwoord

Bestelling AMP teruggestuurd

  • 26 January 2021
  • 4 reacties
  • 282 x bekeken

Tijdens het bestellen van een abonnement bij Tele 2 heb ik mijn eigen rijbewijs opgegeven voor identificatie, omdat ik wist dat ik thuis was. Bij bezorging werd het duidelijk dat ipv mijn eigen rijbewijs. het identificatiebewijs van diegene in had moeten voeren waarvan ik dit ook had ingevoerd bij het bestellen. De bestelling is nu weer meegenomen en Tele2 neemt contact met mij op. Hoe gaat het nu verder? kan ik dit nog aanpassen en alsnog mijn mobiel krijgen?

icon

Beste antwoord door eric 26 January 2021, 11:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het is niet helemaal duidelijk wat je gedaan hebt. Staat het abonnement op jouw naam, dan moet je jouw ID gebruiken. Als het op iemand anders zijn naam staat, dan zal die persoon de verlenging moeten aanvragen en inderdaad zijn ID ook moeten opgeven.

Bel even de klantenservice om dit recht te zetten, wellicht dat deze order gecancelled moet worden en opnieuw aangevraagd.

Lang wachten tot je je geld terug krijgt! phone 12 blijkt na besteld en betaald te hebben niet leverbaar. Informatie mbt de levertijd blijkt niet te kloppen. Nadat ik betaald heb zelfde dag geannuleerd. Wacht inmiddel 21 dagen op terugbetaling van +/-900, euro. Wachttijd telefonisch 36 wachtenden voor u. Contactformulier website werkt niet. Medewerkers zeggen de retourbetaling te zullen verwerken, blijkt niks doorgegeven te zijn aan de afdeling.  

Reputatie 7

Lang wachten tot je je geld terug krijgt! phone 12 blijkt na besteld en betaald te hebben niet leverbaar. Informatie mbt de levertijd blijkt niet te kloppen. Nadat ik betaald heb zelfde dag geannuleerd. Wacht inmiddel 21 dagen op terugbetaling van +/-900, euro. Wachttijd telefonisch 36 wachtenden voor u. Contactformulier website werkt niet. Medewerkers zeggen de retourbetaling te zullen verwerken, blijkt niks doorgegeven te zijn aan de afdeling.  

Je hebt al drie topics en meerdere reacties gepost over dit onderwerp. Jouw geval is tevens niet vergelijkbaar met de vraag die in dit topic wordt gesteld. Het forum blijft overzichtelijk -en afhandeling gaat dan het snelste- als je 1 topic over hetzelfde onderwerp aanmaakt. Berichten in andere topics plaatsen heeft alleen zin als het over een vergelijkbaar geval gaat.

Bedankt voor de aanwijzing Pipo de Clown! Ik zal per ongeluk meerdere topics hebben aangemaakt. Neemt niet weg dat “sneller” niet aan de orde is zoals je neem ik aan ook hebt kunnen volgen.

We zullen ons, voor de overzichtelijkheid in dit topic, maar niet druk om maken dat je je geld niet tijdig terugkrijgt en je er (ondanks heel duidelijke wetgeving) heel lang op moet wachten. Ik las idd dat daar al heeel veel andere topics voor zijn aangemaakt😐 Ik zal daar de komende tijd mn vragen posten! Fijne dag!