Skip to main content
Antwoord

abonnement

  • January 24, 2021
  • 2 reacties
  • 113 x bekeken

Ik heb vrijdagavond een sim only abonnement afgesloten bij jullie maar nog geen bevestigingmail ontvangen. Ook niet in mijn spam. Nu weet ik niet zeker of het goed is doorgekomen. Kunnen jullie dit nakijken voor me.

 

e-mailadres verwijderd door Moderator

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hoi @MarjanCevat,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Ik heb meteen jouw bestelling erbij gepakt en ik kan bevestigen dat wij een order in ons systeem hebben staan. Er is probleem met ons order systeem waardoor je geen bevestiging hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor!
In een privebericht stuur ik jou een aantal gegevens en de bevestiging! 

 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • January 24, 2021

Niet handig om je e-mailadres op een openbaar forum te plaatsen. De klantenservice kan morgen voor je nazoeken wat de status is van je bestelling.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2021

Hoi @MarjanCevat,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Ik heb meteen jouw bestelling erbij gepakt en ik kan bevestigen dat wij een order in ons systeem hebben staan. Er is probleem met ons order systeem waardoor je geen bevestiging hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor!
In een privebericht stuur ik jou een aantal gegevens en de bevestiging!