Skip to main content
beantwoord

per ongeluk twee keer abonnement aangevraagd

  • 24 januari 2021
  • 2 reacties
  • 334 x bekeken

Ik heb per ongeluk 2x een bestelling geplaatst voor wen abonnement, omdat 1x se betaling niet was gelukt en ik geen bevestiging heb gehad via de mail. 1 bestselling is wel betaald. Hoe kan ik de dubbele bestellingzsm annuleren? 

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hoi @HanaeB1993,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met het annuleren van jouw tweede bestelling.

Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en ik jouw bestellingen bekeken! Daar zie ik staan dat de tweede bestelling al is geannuleerd. Waarschijnlijk heb je de tip van eric opgevolgd. Goed om te zien dat het is geregeld!

Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 24 januari 2021

Bel daarvoor morgen even de klantenservice.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 26 januari 2021

Hoi @HanaeB1993,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met het annuleren van jouw tweede bestelling.

Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en ik jouw bestellingen bekeken! Daar zie ik staan dat de tweede bestelling al is geannuleerd. Waarschijnlijk heb je de tip van eric opgevolgd. Goed om te zien dat het is geregeld!

Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!