De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
We have already canceled the order 54952425 more than 3 weeks ago. We still haven't received a refund, how long do we have to wait?
10 dagen na het annulering van de abonnement bij AMP maar nog steeds ondanks tientallen berichten en gesprekken niet bevestigd door Tele2 per mail en natuurlijk geen geld terug gestort! Behalve afwachten en geduld hoor ik niets van klantenservice, zo jammer en spijtig om opnieuw Tele2 te kiezen.Claudia van klantenservice beloofde me om terug bellen om te zeker zijn over de bevestiging maar ook niets meer van haar gehoord!
Ik voel me inmiddels erg boos en ontevreden over jullie service. Ik heb mijn abbonnement verlengt op Dinsdag 22 december 2020, bijna een MAAND geleden.De bestelling is echter diezelfde dag nog geannuleerd.In het begin wachtte ik af tot ik mijn geld terug had, maar ik hoorde maar niks (geen bevestiging). Toen ik jullie had gebeld kon het 14 dagen duren, welke ik vervolgens heb afgewacht. Na deze 14 dagen heb ik wederom gebeld waar mijn geld blijft. Er werd mij toen verteld dat er een terugstort verzoek is aangemaakt, en dat het nogmaals tot 14 dagen kan duren voordat ik het terug heb. Inmiddels zijn we weer bijna 14 dagen verder en begin ik echt mijn geduld te verliezen. De aanbetaling van 320 is best veel geld en ik moet ook gewoon mijn rekeningen betalen (mijn abonnement is inmiddels alsnog verlengd dus ik heb nu dubbel betaald). Betalen kan binnen enkele seconden, maar terug storten blijkt een eindeloos langzaam en stroef proces te zijn waarbij je ook nog niet eens op de hoogte wordt
Afgelopen week heb ik een iPhone 11 besteld. Er zit een levertijd op. Ik heb besloten om de bestelling te annuleren. Echter zie ik in de ontvangen mail met bevestiging geen mogelijkheid tot annuleren. Graag wil ik dit wel annuleren.
Ik heb mijn abbonement verlengt en een nieuwe mobiel gekozen. Nu heb ik de eenmalige betaling betaald maar heb ik er verder geen mail over gekregen van hoe en wat. Is dat normaal dat je het even duurt voor je wat terug krijgt?
op 18 december 2020 heb ik een iPhone 12 pro max gekocht. Deze had ik een dag later geannuleerd, maar het geld heb ik nog steeds niet terug gekregen. Verder heb ik ook geen bericht of factuur ontvangen van waar het geld nou gebleven is, kan iemand me hiermee helpen?
Ik had mijn iphone 12 al betaald en de voorbetaling ook al betaald vervolgens kwam een man het naar mijn huis brengen maar mijn nieuwe bankpas moest nog komen maar ik heb die app ook op mijn telefoon waarbij me hele bank gegevens er bij staat en vervolgens zei die man van dat ik weer moest betalen maar ik had al betaald die voorbetaling dus toen had ik mijn telefoon gepakt en hij zei nee met pinpas maar mijn pinpas werkte niet en toen moest ik het pakken dus toen ging het niet en toen zei hij ja dan krijg je het niet. Vond het wel jammer maar hij zei dat ik een mail krijg over mijn telefoon maar heb die nooit gekregen om een nieuwe afspraak te maken en mijn ordernummer is 54921559 ik hoop dat u me kunt helpen om een nieuwe afspraak te maken dat mijn telefoon aankomt
Hallo,Ik had op 15 januari 2021 een sim only abbonement bij jullie aangevraagd, en ik zou een e-mail krijgen met bevestiging ervoor, maar heb tot nu toe niks binnen. Ik heb nummerbehoud gekozen, ik las hier ergens anders dat het even kan duren omdat mijn huidige provider het moet goedkeuren, maar hoe lang zal zoiets duren? Met vriendelijke groet,Erdinc
Op 17 december heb ik mijn bestelling geplaatst en op dezelfde dag geannuleerd vanwege te late levering. het bedrag dat ik heb betaald is ongeveer € 197, -. Wij zijn al 4 weken łatwe en ik heb mijn geld nog steeds niet ontvangen. Ik heb al 3 keer gebeld maar nog steeds niets. Kan iemand me helpen mijn geld terug te krijgen?
Goedendagik heb een mobiel abbonement nu na 2 jaar moet ik dan verlengen?of hoef ik niks te doen?blijf ik dan zelfde prijs betalen als wat ik nu doe?
Nog een dag met teleurstelling van deze slechte provider service :( 16 dagen afgelopen van een annulering van order 56279616, die 5 minuten na de bestelling op 30/12 is gedaan maar toch geen bevestiging of terugbetaling van mijn geld, schandalig!Zo veel beloften en excuses voor niets, mijn geld is kwijt door deze nonchalante bedrijf .
Ik heb 14 dagen geleden een toestel geannuleerd, maar nog steeds geen geld terug en het gaat om meer als €1000. Wanneer kan ik dit geld eindelijk eens terug verwachten? Aan de telefoon werd me verteld dat het 2 werkdagen zou duren.
Ik heb op 17 dec een abo besteld icm iphone 12 pro max en heb een bedrag van 320 betaald .Maar heb het 18 dec geanuleerd en heb een bevestiging mail ontvangen en heb tot op heden nog steeds het betaalde bedrag niet terug gekregen en ik vind dit een beetje triest dus wanneer gaat Tele2 betalen ? 14 dagen zijn al voorbij dus hoe lang gaat dit nog duren ?
Goedendag, Ik heb op 12 december mijn abonnement verlengd bij de mediamarkt met een iPhone 12 ik heb hier wel een mail van ontvangen maar, nu kreeg ik vandaag mijn factuur van december en daar staat niks op van mijn nieuwe abonnement.Ik kan er ook niks van vinden op mijn Tele2.Gaat dit wel goed zo?
Ik weet het niet maar ik krijg een vage melding over een ideal betaling van een factuur terwijl ik niet eens een factuur open heb ik weet niet wat voor misselijkmakend iets dit is, maar ik denk dat ik nadat het contract aan het einde is ik weg ga bij Tele2 met veel bombarie en toeters
Hi, Ik heb momenteel een maandelijks opzegbaar abonnement bij Tele2. Valt dit onder prepaid? Ik wil namelijk een nieuw abonnement met telefoon aanschaffen en ben aan het uitzoeken of ik dan naar een andere provider ga of een nieuw abonnement bij Tele2 afsluit. Als ik voor Tele2 kies moet ik dan kiezen voor nieuw abonnement of verlengen? (Websites geven soms aan dat als je prepaid hebt voor een nieuw abonnement moet kiezen, dus erg verwarrend) Ik wil uiteraard met nummerbehoud. Vrgr,Pris
18 dagen terug heb ik mijn bestelling bij Tele2 geannuleerd. Heb deze week veel contact gehad met de klantenservice en die vertelden mij dat het geld zo snel mogelijk teruggestort zou worden. Ondertussen is het weer 4 dagen later en is het geld nog steeds niet teruggestort.
Twee weken geleden heb ik een nieuw toestel besteld maar vervolgens geannuleerd omdat belsimpel hem een stuk sneller kon leveren. Al snel (28/12) kreeg ik van Tele2 te horen dat de annulering was verwerkt, dus ik had eigenlijk gehoopt dat ik mijn geld snel weer terug zou krijgen. Maar nu, bijna 2 hele weken verder, heb ik het nog steeds niet terug. Het gaat hier om een paar honderd euro die ik als student niet zomaar kan missen. Kan hier misschien wat vaart achter gezet worden?
Beste,Vrijdagmiddag om 16.28 krijg ik een mail van tele 2 dat ze geprobeerd hebben mijn telefoon op een ander systeem te krijgen een paar keer dit helaas niet is gelukt en dat ik vanaf het moment van de mail geen verbinding meer heb met het netwerk. Nu krijg ik ineens een nieuwe simkaart die via de post wordt verstuurd op een vrijdagmiddag na 16.30. Dus logisch nadenken die heb ik niet gekregen dit weekend. En nu maar wachten??????Dat dit gebeurt kan ik me indenken maar, alleen laten weten via mail?? Tele 2 kan toch ook bellen of een berichtje sturen?En nu maandag 13.30 nog steeds geen nieuwe simkaart. En o ja niet alleen ik maar ook mijn partner precies hetzelfde probleem. HELP!!! hoelang gaat dit duren en klantenservice denk dat dit zo wie zo niet netjes is. Veel mensen MOETEN bereikbaar zijn voor werk of gezondheid en dat wordt nu door een mail en beslissing van Tele2 erg moeilijk. MVGStephanie
Hoi, Ik heb een digitale kopie nodig van mijn aankoopbewijs. Hij is niet beschikbaar in mijn “facturen”. kan ik die online krijgen?
Hello,I ordered a phone with my Dutch drivers licence. I saw some comments that AMP Group refused to hand the phone over to people who didn’t have a Dutch ID.My question is, if I ordered online using my Dutch drivers licence, but I’m not a Dutch citizen, will AMP Group refuse to give me my order if I only show them m Dutch drivers licence?Thanks in advance!
Op 30/12 heb ik een abonnement met toestel order 56279616 geplaatst, zelfde dag heb ik het geannuleerd door de lange aflevering duur bij AMP (tot 12/1/2021) en direct heb ik de annulering bevestigd door hen ontvangen maar volgens hen binnen 5 werkdagen een annulering bevestiging van Tele2 zou ontvangen!Binnen deze 10 dagen heb ik 100 keer gebeld, via sociale media probeerde om deze bevestiging te ontvangen en later het bedrag voor de toestel (€533,69) terug krijgen maar vergeefs!Alleen maar beloften, geduld en afwachten maar niets gebeurd!
waarom er geen bonus is bij het verlengen van het contract
Mijn huidige contract loopt nog door tot eind 2022,Stel ik zou nu bij de MediaMarkt op verlengen drukken met 24 maanden, loopt mijn huidige contract dan door tot 2022 plus die verlenging van 24 maanden?
Ik heb op 1 december 2020 een telefoon besteld, die was op 11 december leverbaar. Ik heb netjes gewacht tot die datum, maar op die datum kreeg ik geen mail voor een bezorg afspraak. Ik heb toen gebeld en de leverdatum werd verlengt. Na 11 keer gebeld te hebben heb ik mijn bestelling geannuleerd en een iPhone 11 besteld met 128 GB, In plaats van de IPhone 11 met 256 GB. De telefoon zou 8 januari leverbaar zijn. Nu is het 8 januari en heb ik de klantenservice voor de 12e keer gebeld, ik moet wachten tot 22 januari. Tele2 ik vind dit niet kunnen! Ik ben een klant en ik moet achter mijn bestelling aan gaan en na 12 keer bellen is het nog steeds niet opgelost. Ik word ook niet op de hoogte gehouden en mijn belminuten gaan hier maandelijks aan op,dus Waar blijft mijn telefoon??!!!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.