beantwoord

mobiele abbonement verlengen

  • 16 January 2021
  • 3 reacties
  • 111 x bekeken

Ik heb mijn abbonement verlengt en een nieuwe mobiel gekozen. Nu heb ik de eenmalige betaling betaald maar heb ik er verder geen mail over gekregen van hoe en wat. Is dat normaal dat je het even duurt voor je wat terug krijgt?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 19 January 2021, 15:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

We horen meer dat je niet direct allerlei emails krijgt na een bestelling. Afhankelijk of het toestel op voorraad is krijg je een email om een afspraak te maken met de koerier.

Kreeg mail om de eemalige betaling te betalen maar als daar nu op druk dan krijg ik in beeld dat ik betalen moet bij ontvangst bestelling, dit vind ik een beetje raar omdat ik namelijk al betaald heb. Anders bel ik maandag wel naar tele2.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Manon_gr,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling!
 

Om je zo snel mogelijk te helpen heb ik meteen jouw bestelling gecheckt. Wow, wat mooi toestel heb jij besteld zeg! Bij de bestelling zie ik staan dat jij een gedeelte hebt aanbetaald en dat deze betaling is geslaagd!
Mijn excuses voor de verwarring maar het is dus helemaal in orde. Super dat je de nieuwste Samsung hebt ge-preordered!

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat altijd voor je klaar!