Ik voel me inmiddels erg boos en ontevreden over jullie service. Ik heb mijn abbonnement verlengt op Dinsdag 22 december 2020, bijna een MAAND geleden.
De bestelling is echter diezelfde dag nog geannuleerd.
In het begin wachtte ik af tot ik mijn geld terug had, maar ik hoorde maar niks (geen bevestiging). Toen ik jullie had gebeld kon het 14 dagen duren, welke ik vervolgens heb afgewacht.
Na deze 14 dagen heb ik wederom gebeld waar mijn geld blijft. Er werd mij toen verteld dat er een terugstort verzoek is aangemaakt, en dat het nogmaals tot 14 dagen kan duren voordat ik het terug heb.
Inmiddels zijn we weer bijna 14 dagen verder en begin ik echt mijn geduld te verliezen. De aanbetaling van 320 is best veel geld en ik moet ook gewoon mijn rekeningen betalen (mijn abonnement is inmiddels alsnog verlengd dus ik heb nu dubbel betaald).
Betalen kan binnen enkele seconden, maar terug storten blijkt een eindeloos langzaam en stroef proces te zijn waarbij je ook nog niet eens op de hoogte wordt gehouden. Ik snap enige verwerkingstijd van enkele dagen, maar bijna een maand? Nee…
Hierbij nogmaals het verzoek om dit proces te versnellen en uit te zoeken waarom ik hier zo lang om moet wachten.