beantwoord

Wanneer krijg ik geld terug van een aanbetaling

  • 14 January 2021
  • 2 reacties
  • 177 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

op 18 december 2020 heb ik een iPhone 12 pro max gekocht. Deze had ik een dag later geannuleerd, maar het geld heb ik nog steeds niet terug gekregen. Verder heb ik ook geen bericht of factuur ontvangen van waar het geld nou gebleven is, kan iemand me hiermee helpen?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 15 January 2021, 15:19

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Ksrs,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met de terugbetaling van jouw aanbetaling.


Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 werkdagen jouw aanbetaling terugstorten. Soms duurt dat iets langer maar ik garandeer je dat het gebeurt. Omdat het in jouw geval langer duurt ga ik er persoonlijk voor zorgen dat jouw terugbetaling snel wordt uitgevoerd. Ik heb meteen jouw annulering erbij pakt en deze stuur ik door naar de financiële afdeling zodat zij de terugbetaling in orde kunnen maken voor jou. Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! 

 

We houden je op de hoogte!

Hoi Cas

Bedankt voor je reactie!! Het is begrijpelijk dat het door de drukte misschien wat langer duurt, maar in plaats van 14 dagen wacht ik nu al 31 dagen x.x. Is het mogelijk om in ieder geval een soort bevestiging te krijgen over wat er allemaal aan de hand is?