beantwoord

Waar blijft mijn telefoon?!!

  • 8 January 2021
  • 1 reactie
  • 132 x bekeken

Ik heb op 1 december 2020 een telefoon besteld, die was op 11 december leverbaar. Ik heb netjes gewacht tot die datum, maar op die datum kreeg ik geen mail voor een bezorg afspraak. Ik heb toen gebeld en de leverdatum werd verlengt. Na 11 keer gebeld te hebben heb ik mijn bestelling geannuleerd en een iPhone 11 besteld met 128 GB, In plaats van de IPhone 11 met 256 GB. De telefoon zou 8 januari leverbaar zijn. Nu is het 8 januari en heb ik de klantenservice voor de 12e keer gebeld, ik moet wachten tot 22 januari. Tele2 ik vind dit niet kunnen! Ik ben een klant en ik moet achter mijn bestelling aan gaan en na 12 keer bellen is het nog steeds niet opgelost. Ik word ook niet op de hoogte gehouden en mijn belminuten gaan hier maandelijks aan op,dus Waar blijft mijn telefoon??!!!

icon

Beste antwoord door eric 8 January 2021, 22:02

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Je praat hier voornamelijk met andere klanten. Die hebben geen inzicht in Tele2 systemen. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Logisch dat je niet elke keer wilt bellen. Maar zodra jouw telefoon kan worden uitgeleverd krijg je vanzelf een email om een afspraak te maken met de koerier.