De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
Terreble custumer exprience! I and my partner have ordered a new phone with the subscription on 27.11. Recently, on Monday (14.12) & Tuesday (15.12) delivery personnel tried to deliver the phone to our address, however, both attempts failed due to unknown error in the delivery employee system upon arrival. After multiple calls to the customer service of TELE2, one order was canceled. However, your company didn't want to cancel our second order as you need to wait until the device will come back to you from AMP which breaks all customer rights in the NL. Therefore, we have a few questions for you: Why you don't follow any costumer law in the NL? Why I as a customer with order, I can't receive a legal confirmation email that my money for the phone will be returned back ?! As i received only an automatic letter with text: This is an automatic service email, to which you cannot respond directly. (Customer service didn't want to help us ...) Why my partner who is also a customer of
Goedendag, 4 januari mijn abonnement verlengd met een IPhone 11. Leverdatum stond op 8 januari. Nu inmiddels 8 januari staat de leverdatum op 22 Januari. super irritant, en inmiddels mijn 2e slechte ervaring in 1 maand. Mijn huidige unlimited abonnement werk ook al erg slecht terwijl ik er volle mep voor betaal, na contact met Tele2 kunnen ze hier niets aan veranderen en is het een jammer maar helaas verhaaltje. Nu ervoor gekozen om geen unlimited meer te nemen vanwege de slechte service hierbij, krijg ik dit weer. Snap dat levertijden kunnen veranderen maar ik moet het zelf allemaal maar weer uitzoeken ipv een net belletje. Indien er weer geen actie ondernomen wordt vanuit Tele2, was dit mijn laatste poging en stap ik met mijn gezin over naar een andere provider met mijn telefoon abonnement en dergelijke. ontzettend jammer dat de klantenservice zo verslechterd is. Ik heb inmiddels al 6 jaar een contract bij Tele2 en nog nooit een klacht gehad verder.
Hi, Ik wil graag mijn abbonoment verlengen, alleen nu zijn ze op de site bezig met onderhoud. Iemand die weet wat ik kan doen? of weet iemand hoelang dit nog kan duren?
Beste lezers, op 1-1-21 heb ik gekozen voor de mobiele abonnement van de Iphone 12 128GB Zwart.Als ik online kijk wat de status van mijn bestelling is, zie ik dat er nog niet betaald is. Echter is dit wel zo. Het is inmiddels al later dan de 24 uur die verteld werd, dus ik maak me toch enigzins zorgen.Ook heb ik nog geen mail ontvangen van AMP over de bezorging van het toestel. Mijn huidige telefoon is tijdens oud en nieuw gesneuveld en dus heb ik met spoed een nieuwe telefoon nodig.Op de site stond direct leverbaar. Echter krijg ik maar niks te horen over de leverdatum. Zou iemand mij kunnen helpen? rowano
Goeieavond. Vorige week bezig geweest samen met vriendin over testappen naar Tele2. Doordat we op pijltje terug hadden geklikt om alles nog te controleren is het mis gegaan contact met jullie gehad en moest het nogmaals proberen. Helaas lukte dit niet dus volgende dag gebeld. 3dagen bezig geweest en vandaag contact gekregen met jullie lukte het nu wel. Maar de kortingen zijn aangepast. Toen : 100 cashback . Geen aansluitingskosten en 2 euro korting op bundel. Nu 100 cashback. Wel aansluitingskosten en 2 euro duurder uit. Die 2euro vindt ik niet erg. Maar de aansluitingskosten. Ik hoop dat ik bericht ontvang. M.v.g. Danique Pijnen (nieuwe klant)
Hallo, Twee weken geleden heb ik mijn sim-only verlengd met de iPhone 11 met korting. Het was toch niet de goede kleur dus heb ik deze geannuleerd. Nu wilde ik afgelopen week een nieuwe bestelling (nog steeds met korting) plaatsten alleen kon dit niet i.v.m. het werken aan het nieuwe systeem van Tele2. Op 11 januari word ik terug gebeld en dan kan ik de verlenging wel regelen, maar krijg ik dan nog de korting? Aangezien de aanbieding nu is afgelopen, maar ik hem eigenlijk wel op tijd wilde bestellen?Ik heb het geld van de annulering nog niet terug, kan ik misschien bellen en regelen dat ik alsnog het toestel krijg? Alvast bedankt.Groeten Roel
Hoi, zodra ik op de site ben van tele2 zie ik een aanbieding op de iphone 11. De aanbieding is €124 voordeel en geen €30 inschrijfkosten. Nu wou ik dus de Iphone 11 bestellen maar dan krijg ik geen €124 voordeel en moet ik wel de €30 inschrijfkosten betalen. Dit vind ik heel erg jammer. Hoop dat dit z.s.m. aangepast wordt.met vriendelijke groeten,semil youssef
Ik heb een verblijfsvergunning type V, maar dat was geen optie tijdens het bestellen van een toestel. Hoezo niet? Ik ben gewoon een Nederlandse burger die voor onbepaalde tijd in Nederland mag (en zal) verblijven.
Onlangs heb ik een abonnement aangevraagd + toestel. Bestelling verliep niet al te stroef, daarna volgde de informerende mail van Tele2 betreft de volgende stappen van de bestelling. Daarin werd vermeld dat binnen 15 minuten ik een mail zou ontvangen van de ‘koerier AMP groep’ om een bezorgafspraak in te plannen, maar die mail ontving ik binnen dat tijdframe en ver erbuiten niet. Toen ben ik op onderzoek uitgegaan, dus ik kwam uit op de bestellingstatus van mijn order; daarbij werd vermeld dat ik wellicht op de voorraad moest wachten, maar tijdens de bestelling stond er ''direct leverbaar''. Hoe zit dit nou?
Hoi,Ik heb gisteravond (2 januari) rond half 12 een iPhone 11 besteld met een abonnement. Ik heb hiervan alleen nog geen bevestigingsmail gekregen. Als ik kijk naar de bestelstatus staat er wel een ordernummer en dat de mail verzonden is, maar ik kan die niet vinden in mijn mailbox of spam.
Hallo, ik had al een paar dagen geleden een sim only abonnement aangevraagd met nummerbehoud via internet. Maar ik heb tot vandaag helemaal niks gehoord van jullie.. kunnen jullie mij helpen? Ik heb het wel snel nodig, het liefst vandaag nog!
Goedemorgen,Graag zou ik een nieuw mobiel abbonement willen afsluiten, met een nieuwe iphone erbij. Ik zou graag een abbonement willen zonder data, omdat ik dit niet wil gebruiken. Ik zie echter niet deze optie tussen de abbonementsvormen staan. Is dit überhaupt mogelijk bij jullie? Ik wil dus 0GB en wel een grote bel- en sms-bundel. Met vriendelijke groet,Sterre
Hallo, Ik heb de s20 ultra ge-preorderd, en probeer nu de galaxy buds van de actie te verkrijgen via samsung omdat ze de factuur niet zien als pre order bewijs. Hoe kan ik een pre-order bewijs verkrijgen van Tele2? Mvg, Hessel
op 22 feb heb ik een iphone xs 64gb space grey besteld. de verwachte levertijd bedroeg op dat moment 2 weken. nu zijn we 5 weken verder. ik heb niet zoveel aan de verwachte leveringstijden op de website want die gelden alleen voor als je vanaf nu besteld. wanneer kan ik mij telefoon verwachten?
Helaas is gisteren mijn iPhone 7 gevallen waardoor een flinke barst in het scherm zit. Graag zou ik een nieuwe telefoon willen aanschaffen. Nu vraag ik me af of er een mogelijkheid is om de telefoon + abonnement af te betalen en ik bij Tele2 een nieuw abonnement + telefoon kan aanschaffen. Mijn huidig abonnement loopt nog tot september.
Ik heb sinds 19-3-2019 ! een A codering staan op een betaling die al lang is in gelost bij Tele2. Ik wil dat deze zsm verwijderd word. Gr. Dennis
Beste, Ook wij zijn bezig met een hypotheekaanvraag en ik heb daarom gister het totale openstaande krediet van mijn telefoon afgelost. Hierover keurig een sms-je ontvangen dat alles is betaald. Toen ik vanmiddag aan een medewerkster vroeg hoe lang het duurt voordat het gemeld wordt bij het BKR, zei zij dat dat na de factuur van januari nog 21 dagen!!! duurt, maar ik heb het totale krediet al afgelost. Ook lees ik op het forum dat als je in een keer alles betaald hebt, het maar 5 werkdagen duurt. Als ik nog 6 weken moet wachten is het te laat, dus welke uitleg klopt nou precies? En is het mogelijk om een e-mail te krijgen die aan de bank kan laten zien waarin in staat dat ik verder geen financiële verplichtingen meer bij jullie heb? Groet, Jeroen Boolman
Ik heb een abonnement met nieuw toestel besteld, wat nog niet ingegaan is. Dit abonnement gaat per 01-11-2019 in, maar ivm mijn hypotheekaanvraag wil ik graag mijn BKR registratie (toestelkrediet) kwijt. Nu zou ik graag het openstaande bedrag in 1 x betalen. Mij is door de klantenservice verteld dat dit niet kan omdat het abonnement niet actief is. Is er geen enkele manier om het toestelkrediet in 1 keer af te lossen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.