Skip to main content

Beste lezers,

 

op 1-1-21 heb ik gekozen voor de mobiele abonnement van de Iphone 12 128GB Zwart.

Als ik online kijk wat de status van mijn bestelling is, zie ik dat er nog niet betaald is. Echter is dit wel zo. 

Het is inmiddels al later dan de 24 uur die verteld werd, dus ik maak me toch enigzins zorgen.

Ook heb ik nog geen mail ontvangen van AMP over de bezorging van het toestel.

 

Mijn huidige telefoon is tijdens oud en nieuw gesneuveld en dus heb ik met spoed een nieuwe telefoon nodig.

Op de site stond direct leverbaar. Echter krijg ik maar niks te horen over de leverdatum.

 

 

Zou iemand mij kunnen helpen?

 

rowano

 

Hallo Rowana, 
Welkom op de Community! Je hebt een supermooi toestel gekocht en ik ga je meteen helpen zodat je meer duidelijkheid hebt over jouw bestelling.

Als ik het goed begrijp heb jij jouw toestel meteen afbetaald en staat dit niet in de bevestiging en blijft de bestelling hangen. ik ga dit voor je navragen bij de afdeling die de bestellingen in beheer heeft!

Je hoeft nu even niks te doen, ik ga dit voor je checken!