Skip to main content
beantwoord

Bezorging toestel

  • 3 januari 2021
  • 2 reacties
  • 860 x bekeken

Onlangs heb ik een abonnement aangevraagd + toestel. Bestelling verliep niet al te stroef, daarna volgde de informerende mail van Tele2 betreft de volgende stappen van de bestelling. Daarin werd vermeld dat binnen 15 minuten ik een mail zou ontvangen van de ‘koerier AMP groep’ om een bezorgafspraak in te plannen, maar die mail ontving ik binnen dat tijdframe en ver erbuiten niet. Toen ben ik op onderzoek uitgegaan, dus ik kwam uit op de bestellingstatus van mijn order; daarbij werd vermeld dat ik wellicht op de voorraad moest wachten, maar tijdens de bestelling stond er ''direct leverbaar''. 

Hoe zit dit nou? 

Beste antwoord door eric

De voorraad informatie wordt niet realtime aangepast. Welk toestel heb je precies besteld? Dan kun je hier een update van de levertijden zien.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2021

De voorraad informatie wordt niet realtime aangepast. Welk toestel heb je precies besteld? Dan kun je hier een update van de levertijden zien.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 3 januari 2021
eric schreef:

De voorraad informatie wordt niet realtime aangepast. Welk toestel heb je precies besteld? Dan kun je hier een update van de levertijden zien.

iPhone 11 64gb zwart