beantwoord

overstappen naar Tele2.

  • 4 January 2021
  • 1 reactie
  • 143 x bekeken

Goeieavond. 

Vorige week bezig geweest samen met vriendin over testappen naar Tele2. Doordat we op pijltje terug hadden geklikt om alles nog te controleren is het mis gegaan contact met jullie gehad en moest het nogmaals proberen. Helaas lukte dit niet dus volgende dag gebeld. 3dagen bezig geweest en vandaag contact gekregen met jullie lukte het nu  wel. Maar de kortingen zijn aangepast. Toen : 100 cashback . Geen aansluitingskosten en 2 euro korting op bundel. Nu 100 cashback. Wel aansluitingskosten en 2 euro duurder uit. 

 

Die 2euro vindt ik niet erg. Maar de aansluitingskosten. 

Ik hoop dat ik bericht ontvang. 

 

M.v.g.

 

Danique Pijnen (nieuwe klant)

icon

Beste antwoord door eric 5 January 2021, 09:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Je praat hier op het klantenformum voornamelijk met andere klanten. Bel even de verkooplijn van Tele2, misschien dat die iets voor je kunnen betekenen? 0800-1602.