Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb de s20 ultra ge-preorderd, en probeer nu de galaxy buds van de actie te verkrijgen via samsung omdat ze de factuur niet zien als pre order bewijs. Hoe kan ik een pre-order bewijs verkrijgen van Tele2?

 

Mvg,

 

Hessel

Na 3 dagen mailen en appen en moeilijk doen hebben ze mijn aanvraag goedgekeurd.

 

Dit heb ik gedaan door een app gesprek met support te starten en daarin allen mails en correspondentie door te sturen.

En mijzelf goed uit te leggen

 

Succes


Ik heb een pre order bevestiging van Tele2 ontvangen gisteren en deze aan mijn aanvraag toegevoegd. Nu is mijn aanvraag goedgekeurd!


We krijgen steeds meer signalen dat het onze klanten het lukt om de aanvraag te doen!
Als je er niet uitkomt met Samsung, laat het mij weten middels een privébericht. 

Stuur een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Ik duik er dan direct voor je in.

Stay safe!:innocent:


Nou, ik ben ook al de hele week bezig. Ze vragen steeds voor een preorder bewijs. Ik heb al van alles opgestuurd maar blijkbaar geldt niks als preorder bewijs. Ik heb ook al contact gehad met Tele2 maar daar geven ze aan dat het ordernummer voldoende moet zijn voor Samsung om mijn gegevens in te zien. Toen maar weer Samsung gebeld. Zij geven aan dat ze niks met een ordernummer van Tele2 kunnen doen.

Gewoon slecht van Tele2 dat als je de telefoon preordered dat er dan geen mail komt waarin deze bestelling bevestigd wordt. Dat is toch normaal als je iets besteld? Ze sturen alleen een contractwijziging en daar staat niks over de Samsung S20 in. De factuur die je later krijgt heeft niet de besteldatum maar de leveringsdatum.

Mijn aanvraag is afgewezen en heb nu vanuit mijn account /orderstatus een print van mijn bestelling op 7 maart gemaild naar Samsung. Hopelijk is dit wel voldoende. Er staat in ieder geval de juiste datum, de samsung S20 plus en het ordernummer in. Ben benieuwd. Ik wordt hier zo moe van Tele2.

 

De info van Cas van Tele2 zoals in een eerder bericht is pure onzin. Dat werkt niet.

 

De groeten

Rob

beste Rob,

 

Ik ervaar precies het zelfde en ik ben het volkomen met je eens.

 

Met vriendelijke groet,

Roy


Mijn aanvraag is zojuist goedgekeurd. Ik heb alleen de Pre order mail die Tele2 heeft gestuurd erbij gedaan. 

Dus het werkt wel.


Goed om te horen Gerrit! :muscle:
Fijn dat het heeft gewerkt en bedankt voor jouw geduld.


Update:

We doen er alles aan om dit issue op te lossen. Deze actie verloopt niet vlekkeloos.  In overleg met Samsung is een stappenplan opgesteld. Het is even werk maar het geduld wordt beloond met die mooie Samsung Buds+. 

 

Wat moet je doen om aanspraak te maken op de pre-sale actie?

  1. De orderbevestiging (mail) uitprinten (pdf). Als deze is uitgeprint zie je op de uitgeprinte versie ook de verzenddatum 02-03-2020 staan.
  2. Het bijgevoegde contract uitprinten (pdf). Hierop staat het toestel Samsung Galaxy S20.
  3. De pakbon inscannen (pdf) van het geleverde toestel. Hierop staat het IMEI-nummer
  4. Een foto maken van de doos van het toestel. Hierop staat het IMEI-nummer van het toestel.

Alle documenten kan je aanleveren aan Samsung via de actie pagina om zo aanspraak te maken op de actie. Je kan deze link gebruiken om je aan te melden voor de Galaxy buds van Samsung.
 

Zo moet het goedkomen. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is. Als je vragen hebt let me know! Ik sta voor je klaar.

Stay safe! 
:innocent:


Beste cas,

Ik ondervind nog steeds problemen met de Samsung Galaxy Buds + promotie ik heb een email van een collega van jou gekregen met daarin de datum van pre-order (16-02-2020) de naam van de telefoon (Samsung Galaxy S20 ultra 5G) en de naam van de verkoper van de telefoon (Tele2 webshop). Die heb ik als preorderbewijs gestuurd naar Samsung en daar kreeg ik onderstaande reactie op.

 

"Beste Roy,

Bedankt voor je reactie.

Wij hebben de bijgevoegde e-mail van Tele2 ontvangen. Echter kunnen wij de mail niet accepteren, omdat de mail niet voorzien is van het logo van Tele2. Voor de juiste afronding van jouw aanvraag is het belangrijk dat wij het bestelbewijs ontvangen, waarop de naam van de winkel, de naam van het toestel en de besteldatum vermeld staan. Wellicht kun je controleren of het bestelbewijs in jouw Tele2 account zit. Na ontvangst hiervan nemen wij je aanvraag verder in behandeling. Onze excuses voor het ongemak.
 
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien je reactie graag tegemoet.

Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.  

Met vriendelijke groet,
Martina
Contact Center Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.
T: 088-9090100 (lokaal tarief)
T: 02 201 2418 (be)
E: Samsung@consumercare.info"

 


Ik heb de buds inmiddels ontvangen!

Het lukt dus wel.


Update: De meeste klanten die recht hadden op de Buds+ hebben deze thuis ontvangen.

Mocht je nog problemen ervaren met deze actie dan ontvang ik graag jouw informatie.

Stuur een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Ik sta voor je klaar!


Update :
Bedankt voor jullie priveberichten.
Intern is dit onderzocht en wij gaan er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te fixen. 
Wij hebben contact met Samsung en we zorgen ervoor dat iedereen die de Samsung S20 heeft besteld tijdens de pre-order periode zijn Galaxy Buds zo snel mogelijk toegezonden krijgt.

Fijn om te horen, maar dat bericht had ik 2 maanden geleden ook al als reactie na contact met jullie. Ik hoefde mij nergens druk om te maken, het zou allemaal goed komen…. de actie loopt tot 1 juni, begin mij nu zo langzamerhand wel wat zorgen te maken en vrees dat ik de earbuds mis ga lopen. Moet ik nu de volgende keer geen Samsung of geen Tele2 meer doen?


Hi @Appie3,

Welkom op onze community! :thumbsup:
Goed dat je dit nu aangeeft, ik ga er gelijk achteraan.
Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig.

Stuur een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan ga ik er alles aan doen om die Samsung Buds voor jou te fixen!
Geen zorgen, dit gaat goed komen.