Skip to main content
Ik heb een abonnement met nieuw toestel besteld, wat nog niet ingegaan is. Dit abonnement gaat per 01-11-2019 in, maar ivm mijn hypotheekaanvraag wil ik graag mijn BKR registratie (toestelkrediet) kwijt.

Nu zou ik graag het openstaande bedrag in 1 x betalen. Mij is door de klantenservice verteld dat dit niet kan omdat het abonnement niet actief is.

Is er geen enkele manier om het toestelkrediet in 1 keer af te lossen?
Nee, je kunt inderdaad niet aflossen. Als je nog in de 14 dagen bedenkperiide zit kun je de hele order nog annuleren.
Het klopt wat de klantenservice en Eric zeggen. Je kunt je toestelkrediet aflossen zodra je abonnement is ingegaan.



Groet Petra
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.



Fijne dag! Groet Petra