beantwoord

levering Iphone 11

  • 8 January 2021
  • 1 reactie
  • 77 x bekeken

Goedendag,

 

4 januari mijn abonnement verlengd met een IPhone 11. Leverdatum stond op 8 januari. Nu inmiddels 8 januari staat de leverdatum op 22 Januari. 
super irritant, en inmiddels mijn 2e slechte ervaring in 1 maand. Mijn huidige unlimited abonnement werk ook al erg slecht terwijl ik er volle mep voor betaal, na contact met Tele2 kunnen ze hier niets aan veranderen en is het een jammer maar helaas verhaaltje. Nu ervoor gekozen om geen unlimited meer te nemen vanwege de slechte service hierbij, krijg ik dit weer. Snap dat levertijden kunnen veranderen maar ik moet het zelf allemaal maar weer uitzoeken ipv een net belletje. Indien er weer geen actie ondernomen wordt vanuit Tele2, was dit mijn laatste poging en stap ik met mijn gezin over naar een andere provider met mijn telefoon abonnement en dergelijke. 
ontzettend jammer dat de klantenservice zo verslechterd is. Ik heb inmiddels al 6 jaar een contract bij Tele2 en nog nooit een klacht gehad verder. 
 

 

icon

Beste antwoord door eric 8 January 2021, 21:21

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goed dat je even je hart gelucht hebt. Je praat hier voornamelijk met andere klanten. Als je iets gedaan wilt krijgen kun je inderdaad alleen bij de directe klantenservice terecht en die hebben ze alleen telefonisch.