Skip to main content
beantwoord

verlengd met toestel, geen bevestiging

  • 25 januari 2021
  • 2 reacties
  • 116 x bekeken

bertfaber

Hallo,

Gisteravond mijn abonnement verlengd met een iPhone 12. Eenmalige betaling is afgeschreven maar werd naar de verkeerde browser doorgestuurd na iDeal-betaling. 
 

geen bevestigingsscherm of -mail ontvangen sindsdien. Nu 24 uur geleden.

iemand die me hierbij kan helpen?

 

mijn dank is groot

Robert

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hey @bertfaber,
Welkom op de Community! Supertof dat je hebt velengd bij ons. Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt en jouw bestelling gecontroleerd! Ik zie de bestelling staan en als het goed is heb je ook al een bericht gehad van onze bezorgdienst AMP! Dat gaat dus helemaal goed.

Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 25 januari 2021

Bel morgen even de klantenservice.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2021

Hey @bertfaber,
Welkom op de Community! Supertof dat je hebt velengd bij ons. Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt en jouw bestelling gecontroleerd! Ik zie de bestelling staan en als het goed is heb je ook al een bericht gehad van onze bezorgdienst AMP! Dat gaat dus helemaal goed.

Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!