Gisteravond mijn abonnement verlengd met een iPhone 12. Eenmalige betaling is afgeschreven maar werd naar de verkeerde browser doorgestuurd na iDeal-betaling.
geen bevestigingsscherm of -mail ontvangen sindsdien. Nu 24 uur geleden.
iemand die me hierbij kan helpen?
mijn dank is groot
Robert
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hey @bertfaber, Welkom op de Community! Supertof dat je hebt velengd bij ons. Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.
Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt en jouw bestelling gecontroleerd! Ik zie de bestelling staan en als het goed is heb je ook al een bericht gehad van onze bezorgdienst AMP! Dat gaat dus helemaal goed.
Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Hey @bertfaber, Welkom op de Community! Supertof dat je hebt velengd bij ons. Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.
Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt en jouw bestelling gecontroleerd! Ik zie de bestelling staan en als het goed is heb je ook al een bericht gehad van onze bezorgdienst AMP! Dat gaat dus helemaal goed.
Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.