Beste,
ik heb ongeveer een uur geleden een iPhone 12 besteld en betaald met abbonement bij Tele2 alleen heb ik geen bevestigsmail ontvangen. Ook niet in de spam. Wat kan ik doen?
groeten,
Beste,
ik heb ongeveer een uur geleden een iPhone 12 besteld en betaald met abbonement bij Tele2 alleen heb ik geen bevestigsmail ontvangen. Ook niet in de spam. Wat kan ik doen?
groeten,
Misschien dat die mail morgen komt en anders kan de klantenservice natuurlijk altijd even controleren of je bestelling correct is gegaan.
Hey
Welkom op de Community en bij de Tele2-familie! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.
Tof dat je een abonnement bij ons hebt afgeloten, daar worden we blij van! Je hebt vandaag een e-mail ontvangen met de bevestiging en je krijgt ook een e-mail van AMP om een afspraak te maken voor de levering. Dit gaat helemaal goed komen!
Laat je ons weten hoe jouw nieuwe toestel bevalt? Mocht je nog vragen hebben dan horen we het ook graag. De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.