Skip to main content

Op 12-1 heb ik mijn bestelling (iPhone 11) geannuleerd. Hiervoor heb ik €200,83 aanbetaald en nog steeds niet terug ontvangen. Inmiddels ruim 5 weken en vele telefoontjes verder waarin ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Niet gewend dit van tele 2!

Dat zou binnen 2 weken gebeurt moeten zijn. Helaas zijn er wat IT problemen die zaken vertraagd hebben. Je zou kunnen vragen aan de klantenservice om je op een soort handmatige lijst te kunnen zetten. Daar is in andere topics over gesproken. Dan kunnen ze het in een backoffice uitzoeken en uiteraard je zo snel mogelijk betalen.


Bedankt voor je reactie! Dat er problemen zijn hebben ze niet verteld, alleen continue hetzelfde verhaal dat het vervelend is, ze contact opnemen met de financiële afdeling etc. Er is inmiddels al 4 keer een formulier ingevuld voor een spoed terug betaling....


Hallo, zijn er nog steeds IT problemen want ik wacht ook op me geld rond de €755,00 want ik wil een andere telefoon bestellen bij jullie maar zolang ik mijn geld niet heb kan ik dat niet doen. Dus kan het geld zo snel mogelijk worden over gemaakt?

 


Reageer