Hi Marjolein,
Achter de schermen is er veel veranderd bij Tele2 waardoor dit niet automatisch is verwerkt. @Cas van Tele2 kan dit maandag voor je oppakken. Als je sneller geholpen wil worden even de klantenservice bellen.
Hey @Marjolen,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.
Allereerst mijn excuses voor het lange wachten op jouw geld. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit wordt opgelost.
Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!