De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
LS,Vorige week kreeg ik een mail van Zonnet waarin ze aankondigen per 1 oktober te stoppen. Tenzij je betaalt. Nu kun je ervoor zorgen dat mails worden geforward naar bijv een Gmail-adres, maar werkt dat dan ook na 1 oktober nog wel?Mvg, Arthur
Ik zette net mijn tv aan en alle zenders stoorden dus uitgezet, stroom eraf even wachten opnieuw opstarten... yes (dacht ik) hij doet het weer... maar binnen een paar minuten sprong het hele beeld op zwart... hele rideltje nog eens herhaalt, en gebeurde weer precies hetzelfde binnen een min of 2 weer beeld op zwart! Helaas gebeurt dat natuurlijk net na 20u dus klantenservice is gesloten... wat moet ik nu doen? Krijg wel te zien wat er in principe op zou moeten zijn (kanaal info) zie foto
ik kan al enige weken niet meer inloggen op m’n zonnet-webmail.Er verschijnt een melding ‘te veel mislukte inlogpogingen’ (ook al bij de eerste inlogpoging). In geen enkele browser, op geen enkel device, ook niet na 24 uur wachten etc. Ik kan wel inloggen op Mijn Tele2 maar niet op m’n webmail, vanuit daar ook niet. Enig idee hoe dit te verhelpen is?
Ik wil 2 ongebruikte zonnet email accounts laten opheffen
Hallo allemaal !In oktober zet men alle zonnetgebruikers over op een andere provider. Nou wil ik gewoon mijn adres behouden en dat pakket kopen (€6 / jaar), maar ik krijg die pakketbestelpagina niet afgerond. Hij blijft hangen op mijn zonnetmailadres, terwijl ik dat goed heb ingevuld.Vanuit de helpdesk van zonnet heb ik nog niks gehoord. Vakantieperiode of coronatijd ?!Wie heeft dezelfde ervaringen ? Wat te doen ? Ik heb zelfs een postkaart opgestuurd naar dat adres van zonnet ….
Sinds dit weekend een nieuw emailadres aangemaakt (na >20 jaar @zonnet.nl) met een eigen domein.De nieuwe webmail http://mail204.zonnet.nl/ heeft geen spambox meer? Toch heb ik het gevoel dat sommige emails in de spambox terecht komen, want emails die ik op @zonnet.nl nog steeds ontvang worden niet allemaal doorgestuurd naar mijn nieuwe email. (ongeveer 50% komt gewoon aan). Als oplossing heb ik tijdelijk nu maar de spam index op laag gezet, maar ik zou liever hebben dat ik in de spambox kan kijken. Groet Joost
Beste tele2-medewerker Ik heb al een hele tijd last van een onstabiel wifi signaal, waarover ik al meerdere keren met tele2 contact heb gehad. Nu heb ik vanalles nagelopen om het te optimaliseren, maar helaas nog geen verbetering. Ik moet regelmatig de modem resetten om weer verbinding te krijgen. Ik heb een davolink DV-2020 modem die al vrij oud is, zou het hieraan kunnen liggen? Ik las op het forum meerdere berichten dat dit een verouderd model is. Ook heb ik geprobeerd een wifi-versterker aan te sluiten om op de boven verdieping genoeg wifi-signaal te krijgen, maar deze kan geen verbinding maken met de modem. Na uitgebreid contact met de helpdesk was de conclusie dat dit waarschijnlijk ook aan de modem ligt.
Ik heb gisteren mijn tv-abonnement opgezegd en vervolgens vloog vannacht de internetverbinding er helemaal uit. De modem is op afstand gereset want mijn instelingen voor mijn wifi-netwerken waren overschreven met de fabrieksinstellingen. Het modem blijft ‘connecting’ geven bij WAN-status en dus heb ik nu geen internet. Graag zo spoedig mogelijk herstellen want ik gebruik deze verbinding voor mijn werk! Alice Verheij Middelburg
Zoals jullie weten heb ik de afgelopen tijd regelmatig mijn mail getest, en alhoewel mails aan mezelf nu goed aankomen, en testmails van gmail naar mijn zonnet ook, hangen uitgaande mails van zonnet naar g-mail heel lang vast. (in tegenstelling to vorige week, duurt nu meer dan een uur) (kun je dit bevestigen @theocoppes ? ) Ik heb daarom even een tekst only mail naar mail-tester gestuurd. Deze komt terug met een score 5/10 (dit terwijl ik vorige week nog 9.1/10 scoorde met uitgaande mail) :( spamassassin krijgt deze melding: SPF_SOFTFAIL SPF: sender does not match SPF record (softfail)Je SPF is niet geldig, je dient dit in orde te maken (zie hieronder in het server authenticatie gedeelte) Dan deze melding: [spf] zonnet.nl staat je server <ip adres> niet toe om <mijnemailnaam>@zonnet.nl te gebruiken Gevolgd door meer technische informatie over spf dat het server ip mist in een command line Meer informatie: zonnet.nl: Sender is not authorized
Ik heb 6.6 mbps 102ping maar normaal had ik 20ping en meer mbps aan wat kan het liggen?
Goedenavond,Internet lampje op de modem brand niet en de lampjes L1 en L2 naast de DSL ingang branden ook niet. Met vriendelijke groet, Deniz Tasdelen
Hoi! Ik heb gisteren geprobeerd mijn installatiepakket van Tele2 te installeren en kwam een heel eind. Nu zie ik dat de lampjes op mijn modem wel branden (dus ik kan de wifiverbinding zien en ermee verbonden), maar de lampjes op het kastje waar deze op aangesloten is branden niet. Ik heb dus ook geen internet, krijg de melding ‘server onvindbaar’. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Groet, Anne
Mijn modem maakt geen verbinding meer, ik heb al meerdere keren een reset uitgevoerd, maar ook dat helpt niet. Ik kan wel met mijn telefoon netwerkverbinding maken, maar er is ook geen internet verbinding. Heeft iemand een oplossing?Mijn verbinding loopt via type 2.
Beste Tele2 . Ik kreeg een mail een week geleden dat alles opgeleverd zou zijn, dus ik met volle moed alles aangesloten, helaas nu blijkt dat er geen signaal naar mijn woning komt vanuit de telefoon centrale in de buurt, dus ik contact opgenomen met Tele2 die sturen mij door naar KPN en KPN zegt nee dit moet Tele2 doen🤷🏻♂️ je kent het wel van het kastje naar de muur nu wil ik graag dat er een monteur naar het kastje van KPN gaat en het signaal naar mij toe kan sturen en dan is het klaar nu al een week helemaal niks helaas niet omdat het kan maar omdat het moet 😅
Vanuit onze applicatie worden email gestuurd via Amazon SES. Mailtjes aan gebruikers uit de domeinen versatel en zonnet worden sinds 2 weken gewijgerd. De mailtjes bevatten informatie over aankopen en facturen als attachments. Kan ik ergens controleren of een bepaalde afzender. domein of email server geblokkeerd wordt?
Goedemorgen,Ik zit al vanaf gisterochtend plotseling zonder televisie en internet. Is er een mogelijkheid om in het weekend contact te krijgen met tele2 hierover?Graag hoor ik van u! Met vriendelijke groet,Anita Bruggeman
Hallo, Ik probeer al even onze tv ontvanger te installeren maar ik krijg de melding : je account is nog niet geactiveerd. Volgens mijn abonnement zou deze al sinds 17 juli geactiveerd moeten zijn. De modem en internet doen het overigens wel (we hebben een internet + TV pakket). Wie heeft advies?
Goedemiddag. Volgens mijn zoon is vannacht net na 24 uur het internet uitgevallen. Ik kwam daar pas vanmorgen achter. Ik moest werken en heb nu pas tijd om dit te melden. Ik heb nu alleen een mobiele telefoon om mee te communiceren.Ik heb een groen Powerlampje. En een rood internet lampje. Een ZTE modem. Alle kabels er al af gehad en voldoende tijd genomen om weer op te starten. Het mag niet baten. Dsl link informatie :Link status is upDsl connection :Op adres 0.0.0.0/0.0.0.0Dns: 0.0.0.0/0.0.0.0/0.0.0.0Graag uw hulp om weer online te komen. Met vr. groet, Fimmy
Hoi forumleden,Ik zie zojuist dat mijn postvak in is verdwenen terwijl ik op 72% data zit. Na inloggen bij verschillende browers zie ik alsnog mijn postvak in niet. Soortgelijke probleem had ik paar maanden terug ook. Is het mogelijk om mijn email nog een keer te synchroniserne? ?alvast bedanktRefik
Ik wil graag mijn wachtwoord van mijn modem veranderen. Maar ik weet mijn user name niet meer. Hoe kan ik het dan veranderen? Mvg
2dg geen toegang
Kan niks vinden hierover. Kan echter niet bellen met de vaste lijn. Ook problemen bij anderen?
Lampje van tv blijft groen knipperen (niet te zien op de foto) en power blijft een rode kleur houden. Gedaan wat er werd gevraagd, beide uitgangen geprobeerd, zelfde verhaal. Vorige eigenaren hadden ziggo. Ik vraag me af hoe ik dit nu kan oplossen, aangezien ik anders maandag pas kan gaan bellen. Hopelijk kan iemand mij helpen. Merci
Helaas al 2dg geen verbinding , diverse restart uitgevoerd tot op heden niets.
Modem van Tele2 staat in de woonkamer. Ook bij gebruik in diezelfde woonkamer valt de verbinding steeds weg, op meerdere apparaten tegelijk (telefoons en laptops).Ik heb al meerdere harde reboots van het modem geprobeerd. Ook heb ik handmatig het WIFI kanaal aangepast naar kanalen die niet door buren gebruikt worden.Probleem blijft echter bestaan. Zells op 2 a 3 meter afstand, zonder muren ertussen, is de verbinding via WIFI instabiel. TV blijft wel signaal ontvangen wanneer het internet via WIFI wegvalt op de telefoons en laptops.Tot kort geleden hadden we internet en TV via een andere aanbieder en daarmee hadden we nooit problemen. Het lijkt er sterk op dat ons huidige modem/router van Tele2 om de paar minuten alle WIFI connecties dropt.Graag hulp bij het oplossen hiervan. En nogmaals: harde reset en aanpassen van WIFI kanaal zijn al uitvoerig geprobeerd.Bij voorbaat dank!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.