beantwoord

Kan spambox niet meer vinden in nieuwe webmail

  • 18 August 2020
  • 6 reacties
  • 629 x bekeken

Sinds dit weekend een nieuw emailadres aangemaakt (na >20 jaar @zonnet.nl) met een eigen domein.

De nieuwe webmail http://mail204.zonnet.nl/ heeft geen spambox meer? 

Toch heb ik het gevoel dat sommige emails in de spambox terecht komen, want emails die ik op @zonnet.nl nog steeds ontvang worden niet allemaal doorgestuurd naar mijn nieuwe email. (ongeveer 50% komt gewoon aan).  Als oplossing heb ik tijdelijk nu maar de spam index op laag gezet, maar ik zou liever hebben dat ik in de spambox kan kijken. 

Groet Joost

icon

Beste antwoord door Joost_1982 19 August 2020, 13:59

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Is dit de nieuwe betaalde email dienst van zonnet?

Inderdaad, deze nieuwe dienst van zonnet.

Reputatie 7
Badge +12

Zonnet is een zelfstandige dienst, ze hebben alleen ondersteuning per email voor vragen. Helaas hebben andere forumleden nog geen antwoorden op daar gestelde vragen, maar die hadden geen betaald account. Dus laat ons eens weten wat jouw ervaring wordt

Ok, vraag gesteld. Even afwachten of ze daarop reageren.

Zonnet is een zelfstandige dienst, ze hebben alleen ondersteuning per email voor vragen. Helaas hebben andere forumleden nog geen antwoorden op daar gestelde vragen, maar die hadden geen betaald account. Dus laat ons eens weten wat jouw ervaring wordt

Inmiddels zijn er ook de eerste meldingen van mensen die wel betaald hebben maar geen reactie van ondersteuning krijgen. Volgens Rox zou je binnen 24 uur een reply moeten krijgen, dus laat het weten als dat niet zo is @Joost_1982 

Geen reactie gehad. Ik heb het voorlopig opgelost door de spamfilter voor een van de emailadressen gewoon helemaal uittezetten en dan ontvang ik alle emails weer gewoon. (Helaas ook de echte spam).