In oktober zet men alle zonnetgebruikers over op een andere provider. Nou wil ik gewoon mijn adres behouden en dat pakket kopen (€6 / jaar), maar ik krijg die pakketbestelpagina niet afgerond. Hij blijft hangen op mijn zonnetmailadres, terwijl ik dat goed heb ingevuld.
Vanuit de helpdesk van zonnet heb ik nog niks gehoord. Vakantieperiode of coronatijd ?!
Wie heeft dezelfde ervaringen ? Wat te doen ? Ik heb zelfs een postkaart opgestuurd naar dat adres van zonnet ….
Helaas ben je niet de enige die geen reactie krijgt van de helpdesk van zonnet. Gelukkig zit Rox van Tele2 er achter aan, maar ook zij heeft nog geen terugkoppeling kunnen geven over waarom er door zonnet support niet gereageerd wordt, en of er al stappen ondernomen zijn om dit te verbeteren. Als ik jou was zou ik je verhaal in dat topic even opnieuw doen zodat de tele2 moderators alle problemen met zonnet daar centraal kunnen behandelen.
Helaas ben je niet de enige die geen reactie krijgt van de helpdesk van zonnet. Gelukkig zit Rox van Tele2 er achter aan, maar ook zij heeft nog geen terugkoppeling kunnen geven over waarom er door zonnet support niet gereageerd wordt, en of er al stappen ondernomen zijn om dit te verbeteren. Als ik jou was zou ik je verhaal in dat topic even opnieuw doen zodat de tele2 moderators alle problemen met zonnet daar centraal kunnen behandelen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.