Skip to main content

Beste Tele2 .

Ik kreeg een mail een week geleden dat alles opgeleverd zou zijn, dus ik met volle moed alles aangesloten, helaas nu blijkt dat er geen signaal naar mijn woning komt vanuit de telefoon centrale in de buurt, dus ik contact opgenomen met Tele2  die sturen mij door naar KPN en KPN zegt nee dit moet Tele2 doen🤷🏻‍♂️ je kent het wel van het kastje naar de muur  nu wil ik graag dat er een monteur naar het kastje van KPN gaat en het signaal naar mij toe kan sturen  en dan is het klaar nu al een week helemaal niks helaas  niet omdat het kan maar omdat het moet 😅

Hi @Brain, welkom op onze Community! Van het kastje naar de muur gestuurd worden, dat is niet leuk. Je bent hier aan het juiste adres, want ik ga dit voor je uitzoeken. Om in het systeem te duiken heb ik jouw klantnummer nodig. Wil je die toevoegen aan jouw profiel en het laten weten als het is gelukt? Dan kan ik een lijnmeting doen, checken of alles goed is gegaan en het nodige doen om een monteur voor jou aan te sturen. We gaan dit fixen! :raising_hand_tone4: