beantwoord

Zonnet webmail - verhuizing naar andere provider

  • 19 August 2020
  • 2 reacties
  • 497 x bekeken

Reputatie 1

Hallo allemaal !

In oktober zet men alle zonnetgebruikers over op een andere provider. Nou wil ik gewoon mijn adres behouden en dat pakket kopen (€6 / jaar), maar ik krijg die pakketbestelpagina niet afgerond. Hij blijft hangen op mijn zonnetmailadres, terwijl ik dat goed heb ingevuld.

Vanuit de helpdesk van zonnet heb ik nog niks gehoord. Vakantieperiode of coronatijd ?!

Wie heeft dezelfde ervaringen ? Wat te doen ? Ik heb zelfs een postkaart opgestuurd naar dat adres van zonnet ….

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 August 2020, 10:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Hallo @Roderick , je kunt je misschien beter melden in dit topic: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/news-ik-heb-een-e-mail-van-zonnet-ontvangen-wat-nu-80455

 

Helaas ben je niet de enige die geen reactie krijgt van de helpdesk van zonnet. Gelukkig zit Rox van Tele2 er achter aan, maar ook zij heeft nog geen terugkoppeling kunnen geven over waarom er door zonnet support niet gereageerd wordt, en of er al stappen ondernomen zijn om dit te verbeteren. Als ik jou was zou ik je verhaal in dat topic even opnieuw doen zodat de tele2 moderators alle problemen met zonnet daar centraal kunnen behandelen.

Reputatie 1

Dank Shilka !!!