Meet je dat met een computer die via een kabel aan het modem is aangesloten?
Hey @Faroukghziel, welkom op onze Community! De snelheid van je internet kan met verschillende dingen te maken hebben. In dit topic staan een aantal tips klaar die je helpen om de verbinding te optimaliseren. Heb je die al gecheckt en uitgeprobeerd? Zo niet, dan raad ik je dat echt aan om te doen. Helpt het niet, dan ga ik voor je op onderzoek uit. Ik zal een lijnmeting uitvoeren om te checken wat er aan de hand is en hoe we dit gaan oplossen voor jou! Het enige wat jij dan hoeft te doen is jouw profiel volledig in te vullen. Wil je dan ook gelijk je klantnummer invullen (begint met een B…..)? Ik hoor het van je!
Hi @Faroukghziel, ik was benieuwd of je intersnelheid in de tussentijd is verbeterd en wat de juiste oplossing is geweest. Wil je het ons laten weten? Mocht het nog niet opgelost zijn, dan denken wij graag met je mee. De Community staat voor je klaar!