De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Wil wel weer eens TV kijken -------------------
De afgelopen week is er sprake van een slechte snelheid dat binnenkomt op ons Modem,meerdere systemen erop aangesloten met een UTP kabel en krijg maar 15mb down/up binnen op een Basis Abo (wat minimaal 50 zou moeten zijn, ja jullie boosten het naar 55-60) in ieder geval, wat is er deze afgelopen week aan de hand waardoor dit het geval is als ik vragen mag?2 Tv’s in huis, netflix kijkers, telefoons en het signaal gaat snel weg, graag hoop ik hier snel wat over te horen
Jeeej! Je hebt je order geplaatst en nu is het afwachten. Afwachten tot de bezorger het installatiepakket komt brengen en jij kunt beginnen met de installatie. Een paar dagen verstrijken en ja hoor, daar is hij! Het installatiepakket wordt afgeleverd, wat nu? Om te beginnen is het goed om te checken of het installatiepakket compleet is. Benieuwd wat er allemaal in hoort te zitten? Ik vertel het je hier!ZTE modemHeb jij het ZTE modem ontvangen? Well, dan zit je hier goed! Onderstaande spullen zou jij in het pakket ontvangen moeten hebben:Het ZTE modem, Een standaard om het modem om te zetten, 2 telefoonkabels, Een netwerkkabel, Een telefoonstekker, Een voedingsadapter.Alles compleet? Super! De installatie kan nu beginnen. Je vindt de handleiding in het pakket én hier! Technicolor bvnHeb jij het Technicolor modem ontvangen? Well, dan zit je hier goed! Onderstaande spullen zou jij in het pakket ontvangen moeten hebben:Het Technicolor modem, Een aansluitdoos, 2 telefoonkabels, Een netwerkk
Hoi forumleden, Ik heb vanmiddag met de outlook app op m'n windows per ongeluk alle e-mails verwijderd. nu zie ik deze e-mails ook niet weer terug op webmail.tele2.nl. Mijn vraag is of ik mijn e-mail terug kan halen? heeft eventueel Tele2 een backup hiervan:( mvg Refik
Hallo, via Sendgrid versturen wij veel mails. Ook naar zonnet.nl adressen. De statistieken laten teveel clicks zien op bepaalde links. Dat klopt niet. Ik krijg nu door van SendGrid dat ik jullie moet beanderen om het afzenderadres van de mails te laten whitelisten zodat jullie server niet telkens door de mails heen kijkt en daardoor clicks genereerd. Bij wie moet ik zijn om dit te regelen? Met vriendelijke groet, Ellen Kortooms - de Vos
Geachte, Wij krijgen momenteel een klacht van een van onze klanten over mailen naar tele2 adressen. deze krijgt een error terug: 550 Sorry, we do not accept connections from you. SPF records zijn juist, en mailserver is niet geblacklist.
Goedemiddag, Al enige tijd heb ik een tele 2 abonnement voor internet en TV. Als extra heb ik het ziggo sport totaal pakket voor zowel TV als laptop/mobiel. In de tussentijd nooit mijn pakket gewijzigd en het heeft altijd gewerkt. Op de TV heb ik de zenders nog steeds. Probeer ik echter in te loggen op de laptop krijg ik de melding dat mijn account geen actief ziggo sport totaal abonnement heb, wat feitelijk onjuist is omdat ik hier nog steeds voor betaal en niets opgezegd heb. Wat kan ik hier aan doen? Met vriendelijke groet, Mick Roukema
Buitenshuis kan ik met de iPhone of IPad geen e-mails verzenden.
Hallo,ik zit sinds donderdag ochtend met een zeer onstabiel internet.medere malen de router herstart en gereset.Enook via 192.168.1.1 een reboot gedaan maar probleem houdt aan.
Vanaf april heb ik al problemen met internet. Ik heb ook een hele week geen internet, tv en telefoon gehad. Dus regelmatig contact opgenomen met tele2. Afgelopen zaterdag voor de laatste keer (niet dat ik nu wel regelmatig internet heb, want dat is bepaald niet zo), maar mijn telefoonkastje vertoont ook al langere tijd kuren. Zo kan het gebeuren dat ik tv-kijkend ineens een zwart beeld krijg en de tv zich dan vanzelf weer opstart (vooral zeer hinderlijk in een spannende film), ook neem ik programma's op. Ik wilde ze eens bekijken en toen bleek mijn lijst leeg te zijn én ik kreeg de opmerking dat de schijf 100% vol was. Omdat ik zaterdag 18 juli toch een van de medewerkers aan de lijn had (nadat ik diverse keren verkeerd was doorverbonden) en dit probleem ook aankaartte, zei hij dat ik een ander tv-kastje zou krijgen, maar omdat het zaterdag was, ik deze dinsdag (de 21e juli) zou ontvangen. Het is nu de 23e maar ik heb dat kastje nog niet gezien. Ook heb ik geen mailtje ontvangen dat ee
Beste Tele2, Jullie hebben in april 2020 al de opzegging van mijn abbo al zelf geregeld telefonisch. Dus de overstap naar T Mobile hebben wij telefonisch zelf gedaan. Abbo overstap was 18 mei 2020. Nu krijg ik nog steeds een factuur van de maandelijkse kosten. Heb mijn apparatuur ook allang teruggestuurd, dit na een telefoontje na jullie waar de terugstuur box bleef !!!!!! In mijn gegevens bij jullie staat idd dat er is opgezegd en dat jullie dat zelf hebben gedaan. Wanneer gaan jullie dit correct afhandelen, want wordt moe van het steeds bellen naar jullie. Vanmiddag heb ik ook weer gebeld, en diegene ging me doorverbinden naar de afdeling opzeggingen, dan krijg ik een voicemail van een mobielnummer .………….. Wanneer kan ik eindelijk het afsluiten !!!!
Mijn oma appte mij dat ze geen verbinding had nu heb ik de modum al 2 keer gereset en nog heeft ze geen verbinding zowel TV als internet op internet staat dat het DSL lampje moet branden die brand niet wat is de oorzaak en hoe kan ik dit oplossen
Goeiedag, ik ben mijn betaalcode vergeten dus ik kan deze ook niet wijzigen. Ik kan mij ook niet herinneren dat ik deze heb aangemaakt want alle codes die ik mogelijk zou kunnen hebben gebruikt die doen het niet. Kan iemand mij helpen..? Vriendelijk groet.
Sinds een dag of 10 krijg ik geen ondertiteling meer bij ZDF, normaal is dat op pagina 777, zijn er meer mensen met dit probleem ?
De tv viel uit, maar vervolgens kwam er weer beeld Eerst het Tele2 logo en daarna zocht ie verder en hadden we weer beeld. Even later viel de te tv weer uit en nu doet het tv kastje het niet. Geen blauw licht en ook geen rood. Alles al uitgezet en weer aan, maar tevergeefs. Zou het kunnen dat het tv kastje het heeft begeven?
Hello Friends, I have a Tele2 internet at home on the ground floor and a wire extension on the 1st floor. Can I use ADSL2 + modem router to create a connection on the 1st floor? The modem router that I have is TP Link WD-W8968. Thanks for your help in Advance. Regards Anirban
Goedendag, sinds 2 maanden hebben we al last met de vaste huistelefoonlijn. Het begon met soms niet gebeld kunnen worden. Bellen (uit) kon wel. Nu kan dat ook niet meer. Ik hoor geen eens een kiestoon. En als ik naar mijn huislijn bel met mijn mobiel, ook helemaal geen contact. Verschillende dingen al geprobeerd; Modem van KPN power er af. Modem opnieuw gereset. Alles opnieuw aangesloten. Nieuwe telefoon gekocht. Alles opnieuw weer aangesloten, opnieuw gereset. Contact gehad met KPN, die zegt dat alles wel goed is aangesloten (internet van hun werkt wel goed > power en broadband branden, internet en wireless knipperen), telefoon aangesloten in telefoonpoort. KPN zegt dat ik bij Tele2 moet zijn vanwege telefoonlijn bij jullie. Chatcontact gehad met virtuele assistent, kan niet helpen, niemand beschikbaar, kan niet wachten, dus nu maar via forum.
Mijn tv decoder valt steeds uit, opnieuw resetten helpt niet
Ik heb al de gehle dag het probleem dat de TV in de opstart modus blijft hangen. Al diverse malen de decoder en de modem gereset, maar dit helpt niets. De klantenservice is een drama. Niet bereikbaar en de chatsessie is waardeloos. Ik ben al uren bezig om het probleem opgelost te krijgen, maar kom er niet door of krijg een nietszeggend berichtje. Een medewerker te spreken / chatten schijnt onmogelijk te zijn. Tele2: het wordt hoog tijd voor een oplossing !
Dag Tele 2, Ik heb (ongevraagd) een nieuw modum thuis gestuurd gekregen om te installeren en daarbij mijn oude internet modum te retourneren. Echter heb ik problemen met het nieuwe modum. De wifi doet het namelijk niet en samen met de klantenservice ben ik bezig om dit op te lossen. Echter is de termijn reeds verstreken dat ik het oude modum moet retourneren en anders worden er kosten in rekening gebracht. Graag zou ik deze retour termijn willen laten uitstellen. Ik hoor graag van u
Ik ontvang geen mailtjes meer ook al is mijn mailbox maar voor 50% vol, of ik nog wel mailtjes kan verzenden is voor mij ook onduidelijk. ik heb een versatel e-mail en ben een vroegere klant van Tele 2. Ik hoor graag een oplossing!
Zou iemand mijn oude decoder willen afmelden. Deze komt zsm retour trouwens, we waren op vakantie :s
Goedenavond, Mijn internet is al een tijd erg traag. Ik heb mijn modem (Davolink DV-2020) al vanaf het 2009 in gebruik. Een tijdje geleden heb ik hem ingesteld op een ander kanaal in de hoop dat dit zou helpen, maar ook dat maakt niets uit. Kan mijn modem omgewisseld worden voor een nieuwer model? Met vriendelijke groet, Hilde
Goedenavond beste mensen ik heb sindskort een Nintendo switch lite met het spel Animal crossing gekocht en ik heb hem gekoppeld aan mijn tele2 4G onbeperkte abonnement van mijn smartphone wou ik online iemand op bezoek laten komen op mijn eiland en ik wou iemand bezoeken om haar te helpen met iets Gaf die een fout code aan dat er iets met de NAT is ik heb geen budget om naar een duurdere provider te gaan
Mijn router viel vanmorgen uit. Deze heb ik opnieuw opgestart, gereset soft en hard. Alles zonder succes. hij heeft een dsl verbinding maar maakt geen PPPoE verbinding en kom dus niet op het internet. Sta nu ± 45 min in de wacht
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.