De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Het lukt mij niet om in te loggen op mijn router. Ik heb het wachtwoord en gebruikersnaam als user gedaan maar kom er niet in.. Mijn NAT is naar strict verandert en geen idee waarom eigenlijk. Is er iemand die kan helpen
De afgelopen dagen moet ik soms 2-3 keer per dag mijn tv-recorder uit het stopcontact halen, wachten, in het stopcontact doen, wachten, wachten, tot het apparaat weer bruikbaar is. Wat kunnen we hieraan doen?
Ik heb naar volle tevredenheid adsl gehad van Tele2. Nou wilde ik naar vdsl en moest overstappen naar t-mobile. Ik kreeg een doos opgestuurd van tele2 om de router op te sturen.(tot zover ok) Router verzonden, en volgens track/trace ook aangekomen. Vandaag een nieuwe doos, met dezelfde brief.. Wat nu te doen?? ik heb m’n router al verstuurd, en ook nog geen mail van tele2 gehad dat ie ontvangen is. Graag reaktie. Groetjes, Frank
Hi! Ik heb recent bij Tele2 het ADSL internet besteld, wat leverbaar was op dit adres. Ik kan in de meterkast of op andere plekken echter geen hoofdaansluiting vinden. Wel zitten in de woonkamer de twee volgende dingen: Een aansluiting voor, ik denk, kabel televisie? Een Genexis Gigabit (ik geloof voor glasvezel). Kan iemand mij uitleggen of links sturen naar een bron die uitlegt hoe ik het ADSL aansluit? Ik hoor het graag.
Chromecast aangesloten op tv, app geinstalleerd van google en alles gaat goed tot dat hij wifi verbinding moet maken. De melding is: kan geen verbinding maken met wifi. Geprobeerd in te loggen in modum wat ook niet mogelijk is aangezien AP-isolatie volgens informatie uitgeschakeld moet zijn. Zelfs de klantenservice kon mij niet helpen. Alleen het advies modem resetten maar ik heb meer apparaten zoals ipad en telefoon ingesteld op wifi en vind het lastig en moeilijk om dat opnieuw te moeten instellen. Wie heeft er raad?
Beste Lezer, Ik heb een Technicolor TG789bvn modem van Tele 2. Op mijn nintendo switch zou ik graag online een spel willen doen, je hebt hiervoor NAT-type B nodig. Helaas geeft dit modem NAT-type D aan mijn Nintendo switch. We hebben al ingelogd op het modem en UpnP aangezet. Ook hebben kanalen toegevoegd voor de Switch… Niks helpt, op een gegeven moment veranderde hij naar NAT-type F… dit was ook weer niet de bedoeling. Kan iemand mij helpen om mijn NAT-type van D naar B te krijgen? Ik zou er zowat door overstappen. Groetjes Lianne
Heeft iemand ervaring met TP-Link Archer T1U - Mini wifi-adapter? mijn laptop ondersteunt het 5G netwerk niet en ik overweeg deze adapter aan te schaffen
Onlangs heb ik een nieuw modem gekregen, het oude modem was kapot. Ik moet vlg de handleiding hetoude modem + stroomadapter retourneren, echter, de oude stroomadapter was kapot en heb ik al weggegooid. Ik kan nu alleen het oude modem retourneren. Is dit een probleem?
ik heb vandaag een nieuwe modem binnengekregen en alles werkt prima, behalve mijn tweede tv. Het geeft aan dat er geen verbinding is. Controleer of het modem goed aangesloten is. Wie kan me helpen?
Hallo, Ik ben een nieuwe klant, heb net alles geïnstalleerd (gebruiksaanwijzing ontbrak), maar nu werkt mijn nieuwe afstandsbediening niet goed. De knoppen onderaan, de gekleurde, werken niet, en ook de pauze/ terug en vooruitspoelknop reageren niet. Herkent iemand dit probleem? Kan de klantenservice pas na het weekend bereiken. Gr., Marjan
Sinds enkele dagen kan ik geen e-mail op mijn zonnet account meer ontvangen. Ik kan wel inloggen en er staan maar een paar e-mails in dus box zou niet vol moeten zijn. Afzender krijgt bericht dat disk space overload zou hebben maar dat lijkt onlogisch. Dank alvast!
al enkele maanden kan ik niet inloggen op mijn zonnet webmail geeft aan bij eerste poging teveel pogingen. mail in outlook komt meestal wel binnen maar ook hele tijden dat ik niets ontvang help
Goedemiddag Mijn internet light abonnement zou op gister ingaan. Eind vorige week heb ik de modem gekregen, en vvandaag kreeg ik een mail dat mijn verbinding eerder opgeleverd wordt en ik mijn modem kan installeren. BEn nu al een uur bezig en doet het nog steeds niet(heb de instructies gevolgd en de kabels goed aangesloten), maar tot op heden gaat het DSL lampje niet aan. Alleen TV knippert, en af en toe WIFI. Alvast bedankt voor de reactie!
In dit topic verzamelen we alle vragen die je je kunt bedenken over de TV. Je vind hier een stappenplan voor het installeren van de TV. Extra informatie over de pincode en betaalcode is hier te vinden, daarbij beantwoordt dit topic vragen over extra functionaliteiten zoals Programma Gemist, de Videotheek en nog meer. Ontbreekt er iets of wil je iets anders weten? Laat dan een reactie achter in het topic. Kun je me helpen bij de installatie van mijn TV? Maar natuurlijk! Het is eenvoudiger dan je denkt. Volg onderstaande stappen en je kunt binnen no time TV kijken. Check eerst of je alles hebt ontvangen. De Interactieve TV-ontvanger, netwerkkabel, HDMI-kabel, voedingsadapter, voedingskabel, batterijen en afstandsbediening. Sluit je interactie TV-ontvanger op je modem aan. 3. Sluit je interactieve TV-ontvanger op je TV aan Gebruik een HDMI-kabel om je Interactieve TV-ontvanger aan te sluiten op je TV voor de beste beeld- en geluidskwaliteit. Je kunt bijna tv-kijken. Zet de Interac
Na de internet storing in alkmaar gisteren heb ik vandaag 27 juni nog steeds geen internet en dat duurt al vanaf 12:58 gistermiddag heb het modem al gereset en stroom eraf gehaald maar niks helpt
Is er in heel Alkmaar nog steeds internet ontvangst? Al 24 uur zonder
Ik zou graag willen weten of er iets aan de hand is. Sinds het nieuwe modem circa een maand geleden al zo vaak geen internet gehad. Over het algemeen ‘s avonds of ‘s nachts. Woensdagmiddag geen internet, gister middag ook niet. Klantenservice tegen de avond gebeld, volgens meting komt er geen internet binnen. Moet een Kpn monteur komen. Zou binnen 4 uur een bericht krijgen. Niet gebeurd tot nu toe. ‘S avonds ook geen internet, maar ja, als er iets kapot is kan dat ook niet. Tot mijn verbazing zitten de kids vanochtend gewoon Netflix te kijken. Vanochtend kunnen werken, want wel internet. Kom net thuis, geen internet. Wat is hier aan de hand? Woonplaats Hillegom.
Ik lees over een storing in Alkmaar, inmiddels is dat topic gesloten maar ik heb nog steeds geen internet en tv. Klopt dat?
Na ongeveer week werken internet wordt erg traag (0,4 Mbs op tele2.speedtestcustom.com). Ik heb alle adviezen op tele2 site en in forums doorgelezen en uitgeprobeerd, en enige wat help is modem resetten. Daarna is het weer een weekje goed en wordt steeds langzamer. Modem is TG789bvn, Software Release 10.5.6.2 Aangezien dat dit gebeurt best vaak, wil ik graag dat mijn modem wordt vervangen.
LS Sinds een dag of tien mist Nederland in beweging en geheugentrainer in uitzending gemist. Vind ik erg jammer. Wordt dit hersteld? Ik hoop het!
Hi! Ik betrek over ongeveer een week een nieuwe huurwoning. Hier wil ik graag internet van tele2. Kan ik dit alvast bestellen (gegeven dat de gemiddelde levertijd zo’n 17 dagen geloof ik is), of worden er dan al dingen naar toe gestuurd voordat ik er in zit?
Sinds kort krijg ik de Tele2 wireless wizard te zien wanneer ik op een link klik en dan kan ik niet verder! Hoe kan ik dat oplossen?
Ik heb wel verbinding met het ssid maar geen internettoegang, op mijn smartphone heb wel internettoegang zo ook op andere devices.
Vorige week het opzegformulier ingevuld op t2 website. Geen bevestiging en geen reactie, gaat dit goed?
Ik kan helaas alleen mail ontvangen op mijn telefoon. Inloggen op de tele2 site lukt niet. Wachtwoord aanpassen lukt dus ook niet. Kan iemand mij helpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.