beantwoord

vast internet doet het niet na installatie

  • 30 June 2020
  • 3 reacties
  • 130 x bekeken

Goedemiddag

Mijn internet light abonnement zou op gister ingaan. Eind vorige week heb ik de modem gekregen, en vvandaag  kreeg ik een mail dat mijn verbinding eerder opgeleverd wordt en ik mijn modem kan installeren. BEn nu al een uur bezig en doet het nog steeds niet(heb de instructies gevolgd en de kabels goed aangesloten), maar tot op heden gaat het DSL lampje niet aan. Alleen TV knippert, en af en toe WIFI.

Alvast bedankt voor de reactie! 

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 June 2020, 20:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Er van uitgaande dat je het Tele2 Modem goed hebt aangesloten, dan zou ik ze even bellen.

Anders moet je wachten totdat een Tele2 medewerker dit oppakt.

 

Je kunt trouwens ook een foto posten hoe jij de kabel op het ISRA punt hebt aangesloten, dan kunnen we dat eventueel afvinken.

Welk ISRA punt heb jij gebruikt, waar zit deze.

Is de kabel tussen het ISRA punt en het Tele2 Modem korter dan twee meter?

Ben jij de enigste bewoner of heeft dit huis meerdere bewoners/meerdere adressen in een pand?

 

 

 

 

Mij aansluiting zit in mij huis. 

Er zit niet veel afstand tussen de aansluiting en het modem. 

Ik woon in een zomerhuis, dus heb een andere aansluiting dan de mensen die voor mij wonen dus er wonen meer mensen op dit adres hun zijn aangesloten bij Ziggo. 

Ik hoor net dat er iemand van kpn is geweest, maar ik was toen aan het werk weet niet of het probleem daaraan ligt. 

Er van uitgaande dat jij de enigste bent die ADSL gebruikt in huis en het is door Tele2 gecheckt dan hoort dat ook te werken, maar of alleen maar inpluggen gaat werken dat kan ik zo niet zien.

In dat kastje zitten namelijk verschillende kleuren draad verborgen  en jij moet de rode en de blauwe daarvan gebruiken en die moeten op een bepaalde plaats zitten.

Is dat niet zo dan gaat het niet werken.

Maar goed mischien zit het wel goed en moet het nog gaan werken, geactiveerd worden.

Verder kun je nog via deze link controleren of het goed aangesloten is.