De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Goedemorgen, Ik probeer al 5 dagen mijn internet thuis aan de praat te krijgen. De reset van de modem heb ik al meermaals uitgevoerd zonder resultaat. En mijn modem kan ik niet bereiken via 192.168.1.1 terwijl mijn tv het wel doet. Hebben jullie de oplossing? Mvg Marieke
Ik heb een internetpakket van 100 mbps van Tele2 geabonneerd, maar de werkelijke internetsnelheid is ongeveer 6 mbps .Dit probleem was 4 dagen geleden begonnen. Ik heb geprobeerd de modem opnieuw op te starten en het kanaal te wijzigen, maar helaas is dit niet opgelost.
Je wilt lekker tv kijken maar je ziet opeens een foutmelding of foutcode in beeld. Dat is natuurlijk niet leuk, maar dat gaan we fixen. In dit topic lees je alles terug over de foutmelding, welke foutmeldingen en foutcodes er zijn en hoe je het kunt oplossen. Dat is uiteraard het belangrijkste. Lees gauw verder! Staat jouw foutcode er tussen? Geen netwerkverbinding / IP- Videodriver / Code 25 Je TV-ontvanger heeft geen netwerkverbinding. Kijk of de TV-ontvanger goed is aangesloten op het modem. Code D1 Dit betekent dat er teveel TV ontvangers in het systeem staan. Neem contact op met onze klantenservice zodat dit kan worden bijgewerkt en start je apparatuur opnieuw op. Code D3, D7, D8, D9 of E1 Reset je TV-ontvanger. Dit doe je door de TV-ontvanger 30 seconden van het stroom te halen. Na de dertig seconden sluit je je TV-ontvanger weer aan en zal hij helemaal opnieuw opstarten. Loading… De verbinding blijft laden. Controleer of je modem en decoder op de juiste manier zijn aangesl
Inloggen op mijn zonnet webmail lukt niet meer - ik krijg een melding dat het wachtwoord verkeerd is, maar zie geen optie om een nieuw wachtwoord op te vragen. Wel is de account nog actief, want op een (dinosaurus) laptop laadt de mail nog wel. is het mogelijk het wachtwoord op te vragen? zo niet, is het mogelijk de account te beeindigen? Hartelijk dank alvast
Hallo, Ik heb een probleem met mijn Nintendo Switch. Ik kan namelijk bijna niet online spelen door NAT type D. Nu heb ik geprobeerd om via een aantal forums dit te fixen. Ik heb port forwarding geprobeerd, maar nu krijg ik het volgende bericht. “The port configuration of the game or application conflicts with an already assigned game & application. Assigning this game or application is not possible. “ Ik heb ook gelezen dat UPnP uit moet staan en dat heb ik ook. Ik weet dat dit probleem al eerder is opgelost, maar de links die in de oplossingen worden gedeeld kan ik ook niet bekijken. Ik hoop dat iemand me snel kan helpen.
Beste, Ik heb nu 3 jaar internet van tele2. Afgelopen jaren heb ik gemerkt dat het wifi wekelijks zo nu en dan uitvalt. Op zich geen probleem, lichtelijk irritant… vandaag valt het keer op keer uit. Het is nu zeker 10 keer uitgevallen en dan duurt het weer enkele minuten voor ik verbinding heb. Ik wil graag werkend internet hebben. Dat het internet door een storing uitvalt begrijp ik en heb ik geen probleem mee… maar 10 keer uitvallen op een dag in een drukke woonwijk en het nieuwe thuiswerken is gewoon vervelend. De modem staat niet in een meterkast. Mijn laptop is 3 meter van de modem verwijderd. Verder kan ik gebruik maken van 2.4 ghz en 5 ghz. Ik zelf zit op 5 ghz. Het maakt overigens niks uit voor het bereik en/of wifi haperen. Gebeurt nu bij beiden tegelijk. Wie kan me verder helpen?
Beste, Ik heb beeld maar geen geluid, van alles geprobeerd maar niks helpt. Gr Hakima
Geachte mevrouw, meneer, Mijn glasvezelkastje daar branden maar 2 lichtjes op en niet 3. Ik heb geen tv en geen internet? Groet
Sinds vanavond staat er op beide TVs bezig met opstarten. Heb het modem al een paar keer uit en aan gehad, maar helaas er gebeurt verder niks. Is er een storing misschien?
Beste allen, Ik heb een sim only abonnement bij Tele2 met ongelimiteerde data. Nu ben ik voor een nieuwe woning van mij op zoek naar een abonnement voor vast internet (niet voor bellen of televisie). Kan ik deze twee abonnement combineren om een korting te krijgen? Met vriendelijke groet, Thomas Kokken
Op mijn imac krijg ik bij het opstarten van Mail de volgende melding: Ik gebruik een zonnet en een versatel adres. Het certificaat is blijkbaar verlopen maar als ik op “ga door” klik komt alles wel gewoon binnen. Is dit slordigheid van Tele2 of wil men daar van deze adressen af?
Hallo, mijn tv ontvanger blíjft zeggen: bezig met opstarten. Ik heb al de kabels eruit gedaan maar verandert niks
Hoi ik heb een nintendo switch, maar ik krijg nat type D of F ik heb mijn upnp al aangezet en geprobeerd te poorten van switch te openen ook heb ik mn switch naar een publieke ip gezet ik heb een technicolor router hoor graag hoe ik dit fix gr max
Hello, one of my house mates is moving out and would like to take over the internet contract and router to move with them to her new apartment. The contract is currently on my name. Is it possible for her to move to the new apartment with the router and take over the contract or would it be easier to just cancel the contract and make a new one for the new apartment?
Beste mensen, Mijn huidige modem heb ik per 21-08-2013 ontvangen ter vervanging van mijn eerste en identieke modem. Mijn televisie-decoder werkt prima. De produktomschrijving is amino_132 en de ordertype is SWAP. De reden om hier mijn bericht achter te laten is dat ik sinds een paar weken erg veel last heb van het steeds vaker wegvallen van wifi-verbinding, zelfs bij weinig gebruik daarvan om te testen. Ook valt het mij op dat de modem de laatste weken steeds warmer (bijna heet) wordt dan normaal. Dit terwijl deze modem in de donkere en koele meterkast zit. Ik heb allerlei dingen gedaan om de wifi-verbinding weer te normaliseren en dat de modem niet meer zo heet wordt zoals toentertijd. Dus alles uitzetten en alle stekkers uitgetrokken en expres een uurtje gewacht. Dan weer alles aanzetten. Ook bij de elektronica met wifi-verbinding zoals smartphone en smarttelevisie. Alles gereset. Maar tot nu toe heeft niks geholpen en de wifi-verbinding valt nu om de haverklap weg, dus steeds va
Ons tv abonnement is sinds de 30e in gegaan. Nu hebben wij de tv net geïnstalleerd en blijft hij maar steeds bezig met opstarten hierdoor kunnen wij geen tv kijken. TV en router zijn allebei gereset maar dit gaf geen resultaat, wat moeten wij hiermee? Wij moeten wel betalen maar kunnen geen gebruik hiervan maken.
Als ik probeer in te loggen in de webmail van ZONNET wordt ik door de Tele2 pagina geredirect naar een onbereikbare VERSATEL pagina.
Is het mogelijk om over te stappen naar T-Mobile internet terwijl je contract bij Tele2 nog niet is afgelopen? Ik meen dat er ooit werd verteld aan mij door de tele2 klantenservice dat dat kon.
Beste mensen, Ik wilde graag een gastennetwerk aanmaken, maar de tele2 modem heeft dit niet iemand ideeën? Groetjes
Ik kreeg 3 juni een sms dat mijn internet zou werken echter brandt het DSL lampje niet. Ik heb de modem gereset maar het enige wat knippert is het groene tv lampje.
Geacht Forum, voor het het instellen van een bestaand e-mailaccount op een nieuw mailprogramma heb ik wachtwoord nodig - maar dat kan ik helaas niet meer terugvinden. Mijn mailadres is: verwijderd door moderarot @zonnet.nl. Inkomende mail gaat via pop3.zonnet.nl , uitgaand via smtp.kpnmail.nl. Is dit wachtwoord nog te achterhalen, c.q. opnieuw in te stellen en zo ja, hoe? Bij voorbaat dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Paul Hilgeman
steeds last van instabiel internet valt steeds compleet weg.Heb er nu al een week last van meedere malen gebeld Gebeurt om de 2 min dan valt ie weg voor 5 min of langer. Dan doet ie het voor 2 min dan weer zelfde verhaal helemaal k*t heb er sinds maandag last van probleem houdt zich steeds aan
Even een update over de tekst op de site - want die is, met alle respect, vrij misleidend :( Ik wil niet opzeggen, ik wil geen korting, ik wil gewoon 20mbits, met vaste telefoon voor 28.- per maand ipv het abonnement voor 30.- wat ik nu heb met meer snelheid dan ik nodig heb. Onderstaande tekst doet denken dat dat heel makkelijk zou moeten gaan als je maandelijks opzegbaar bent, en dus geen vast 12 maanden contract meer hebt: Flexibiliteit Je abonnement precies samenstellen zoals je wilt, dat kan bij Tele2. Zo kies je een abonnement dat echt bij je past en betaal je nooit teveel. En veranderen je wensen, dan wijzig je gewoon je pakket. Maar… mijn wensen veranderen nu en ik wil dus mijn pakket aanpassen. Eerst kon het niet in de chat. Daarna weer wel, ik moest bellen met de klantservice hiervoor. Die heb ik nu as we speak aan de lijn. En nu zou ik moeten opzeggen en weer aanmelden maar dan zou ik wel zonder internet komen te zitten - dat is dan weer niet handig ivm thuiswerken en Co
Ik had analoge tv Dacht oké neem digitaal kan ik dingen op nemen Maar pfff wat een troep Ik ben het helemaal zat, Als ik telaat ben met betalen, binnen no time, als u nu niet betaald word u afgesloten Maar denk dat dat me weinig zal boeien als het toch al k.t werkt Ik wil een ander kastje Maar svheint moeilijk te zijn
Sinds een paar dagen vult uitzending gemist zich niet meer. Zaterdag staat er helemaal in, voor zondag staat er maar 1 programma, en maandag en vandaag staan helemaal niet in het menu. Groeten, Frea
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.