Wijzigen abonnement internet thuis abonnement werkt niet Even een update over de tekst op de site - want die is, met alle respect, vrij misleidend :( Ik wil niet opzeggen, ik wil geen korting, ik wil gewoon 20mbits, met vaste telefoon voor 28.- per maand ipv het abonnement voor 30.- wat ik nu heb met meer snelheid dan ik nodig heb. Onderstaande tekst doet denken dat dat heel makkelijk zou moeten gaan als je maandelijks opzegbaar bent, en dus geen vast 12 maanden contract meer hebt: Flexibiliteit Je abonnement precies samenstellen zoals je wilt, dat kan bij Tele2. Zo kies je een abonnement dat echt bij je past en betaal je nooit teveel. En veranderen je wensen, dan wijzig je gewoon je pakket. Maar… mijn wensen veranderen nu en ik wil dus mijn pakket aanpassen. Eerst kon het niet in de chat. Daarna weer wel, ik moest bellen met de klantservice hiervoor. Die heb ik nu as we speak aan de lijn. En nu zou ik moeten opzeggen en weer aanmelden maar dan zou ik wel zonder internet komen te zitten - dat is dan weer niet handig ivm thuiswerken en Coron